«سه شنبه های تکریم» از طرح های موفق مشترک کانون های مساجد و بنیاد شهید است

شاهی گفت: ویژه برنامه «سه شنبه های تکریم» از طرح های موفق مشترک کانون های مساجد و بنیاد شهید است که به صورت هفتگی در مناطق شهری و روستایی استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «یاسر شاهی» امروز (8 مهرماه) در طرح «سه شنبه های تکریم» با حضور  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور در منزل شهیدان رحیمی گفت: ویژه برنامه «سه شنبه های تکریم» از طرح های موفق مشترک کانون های مساجد و بنیاد شهید است که به صورت هفتگی در مناطق شهری و روستایی استان برگزار می شود.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد در خصوص برپایی طرح «سه شنبه های تکریم» همکاری بسیار خوبی با بنیاد شهید دارند و این سازمان نیز از همت این عزیزان استقبال می کند.

 

این مقام مسئول افزود: تاکنون استان اردبیل از استان های موفق در اجرای این طرح هست و آماده همکاری بیشتر با کانون های مساجد در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از خانواده معظم شهدا هستیم.

 

شاهی تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون معرفی وصیت نامه شهدا به نوجوانان و جوانان و نشر سیره عملی شهدا به خوبی انجام شده است و امیدواریم این طرح همچنان تا پایان سال تداوم داشته باشد.

 

در ادامه این دیدار، «سید ناصر اسحاقی» با اشاره به اینکه «سه شنبه های تکریم» طی هفته های گذشته در ارتباط زنده با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منزل شهیدان صوفی انجام شد، اظهار داشت: مسئولان ارشد کشور به ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اهتمام ویژه ای به تکریم از خانواده معظم شهدا دارند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این دیدار ها به صورت محدود انجام می شود اما نشان می دهد خانواده معظم شهدا هیچگاه فراموش نخواهند شد.

 

اسحاقی عنوان کرد: بینش انقلابی خانواده شهدا حماسه بزرگی را در دوران دفاع مقدس رقم زد و فرزندان این خانواده با بصیرت انقلابی در صحنه های نبرد از آرمان ها امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کرد و یک وجب از این خاک مقدس را در دست بیگانگان قرار ندادند.

کد خبر 977649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha