رزمندگان ذخایر انقلاب هستند

قنبری با بیان اینکه رزمندگان چراغ راه و ذخایر ارزشمند انقلاب هستند، گفت: به پشتوانه رشادت ها و مقاومت رزمندگان سرافراز است که جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، فرمانده سپاه ناحیه آستارا به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی و جمعی دیگر از مسئولین سپاه ناحیه آستارا در منزل رحمت الله حبیب زاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور یافته و ضمن تقدیر و تشکر از رشادت های وی از ایشان دلجویی کرده و برایش از درگاه پروردگار متعال آرزوی موفقیت و سلامتی کردند.

 

«بهزاد قنبری» در این دیدار با بیان اینکه رزمندگان همیشه چراغ راه و از ذخایر انقلاب اسلامی هستند،اظهارکرد: به پشتوانه رشادت ها و مقاومت رزمندگان سرافراز اسلام است که جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی حرفی برای گفتن دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: همه وظیفه دارند یاد و خاطره رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی بدارند و حضور پیدا کردن مسئولان برای دیدار، گفت و گو و دلجویی از ایثارگران گرانقدر افتخاری در دوران کاری هر فرد مسئولی است که می تواند پشتوانه ای برای خدمت به خلق و جامعه ایثارگران باشد.

 

*اقتدار کشور را مرهون مجاهدت رزمندگان هستیم

«رضا معاشرتی» نیز در این دیدار،اظهارکرد: زیر بار ظلم و ذلت نرفتن شهدا در کربلا و دفاع مقدس، از ویژگی های مشترک این حوادث تاریخی است و رزمندگان و شهدا برای احیای اسلام از جان، مال و فرزندان خود گذشتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا اقتدار کشور را مرهون مجاهدت رزمندگان دانست و افزود: عزت، افتخار، امنیت و پیشرفت به برکت از خودگذشتگی شهدا، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران به دست آمده که امیدواریم بتوانیم در جهت ادای دین آنان تلاش کنیم.

 

معاشرتی گفت: رزمندگان اسلام از مکتب عاشورا درس آزادگی و عزت گرفتند و با دستان خالی اما با اراده محکم، در برابر تمام دنیا مقاومت کردند.

 

گفتنی است، در این دیدار رحمت الله حبیب زاده به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، پرداخت و بر گسترش روحیه ایثارگری در جامعه تاکید کرد.

کد خبر 977699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha