حضور شتاب دهنده سبک زندگی اسلامی ایلسا در نمایشگاه دفاع مقدس

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس موزه انقلاب اسلامی و شتاب دهنده سبک زندگی اسلامی (ایلسا) از چهل ایده خلاقانه و استارت آپی با موضوع قهرمان سازی از شهدا حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شتاب دهنده سبک زندگی اسلامی ایلسا همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس از چهل ایده خلاقانه و استارت آپی با موضوع شخصیت سازی و قهرمان سازی از شهدا حمایت می کند.

 

بنا بر این گزارش، این ایده ها در قالب های طراحی محصول، محصولات نرم افزاری، محصولات دانش بنیان، معماری و طراحی شهری و سایر محصولات رسانه ای و فرهنگی است.

 

گفتنی است، موضوع ویژه در این ایده ها با عنوان موزه و موزه داری هر ایده ای را که بتواند در موزه دفاع مقدس به صورت مفهومی یا تجسمی مورد استفاده قرار گیرد، حمایت می کند.

 

شتاب دهنده سبک زندگی اسلامی در راستای اصلاح، تثبیت و تقویت روندهای مثبت سبک زندگی اسلامی با توجه به 14 راهکار رهبر انقلاب اسلامی، متزلزل کردن و از بین بردن روندهای منفی و مدیریت روندهای خنثی و تبدیل آن به روندهای مثبت به حمایت از استارت آپ ها و ایده های خلاقانه، فناورانه و مورد نیاز جامعه در زمینه سبک زندگی اسلامی می پردازد.

 

ایلسا از طریق فراخوان عمومی، تعامل با جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی، تعامل با دانشگاه و دیگر مراکز شتاب دهی همسو و همچنین سازمان های آموزشی و تربیتی اقدام به جذب استارت آپ می کند.

 

از تفاوت های اصلی ایلسا با سایر شتاب دهنده ها این است که در دوره شتاب این دوره شبیه سازی دوره 9 ماهه جمینی و با فلسفه برترین دوره رشد از صفر تا 100 شکل گرفته است.

 

 

کد خبر 977881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha