برای مقابله با دشمنان باید فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت کنیم

حجت الاسلام مبلغی با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برای مقابله با دشمنان و پس زدن آنها نیاز داریم فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور تقویت کنیم.

حجت الاسلام مبلغی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: متاسفانه فرهنگ ایثار و شهادت طی سالیان گذشته در کشور مغفول مانده است و توجه و تقویت آن یک ضرورت است.

 

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که باعث رشد ما از لحاظ معنوی می شود، فرهنگ ایثار و شهادت است، فرهنگ ایثار و شهادت است که از خود گذشتگی، فداکاری و خدمت رسانی را در جامعه نهادینه می کند. فرد وقتی این فرهنگ را بپذیرد قطعا دیگر خودش را نمی بیند، جامعه و رضایت خداوند را می بیند.

 

وی تصریح کرد: قطعا انقلاب اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت به اینجا رسیده است و اگر این فرهنگ نبود هرگز به این مرحله نمی رسیدیم. اینکه ما توانستیم مقابل دشمنان مقابله کنیم و هرگز تسلیم زیاده خواهی های آنها نشدیم به دلیل این بود که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور وجود داشت.

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما برای اینکه با دشمنان، توطئه ها و دسیسه های آنها مقابله کنیم و آنها را پس بزنیم و برای برپایی اقتصاد مقاومتی قطعا نیاز داریم فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت کنیم، به جز این خودخواهی و منیت در جامعه گسترش پیدا می کند و همین ما را از اهداف مان دور می سازد.

 

 

کد خبر 977909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha