تأمین گوشی هوشمند دانش آموزان اولویت شورای آموزش و پرورش باشد

حسین زادگان به واگذاری مسئولیت تأمین گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند به نماینده سازمان های مردم نهاد در هیئت نظارت استان مازندران اشاره کرد و گفت: سمن‌ها باید وقت بیشتری برای این مهم بگذارند و تأمین این تبلت‌ها اولویت شورای آموزش‌وپرورش باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « احمد حسین‌زادگان » امروز(9مهر) در جلسه شورای آموزش و پرورش به شیوع کرونا و تعطیلی طرح اقامت فرهنگیان در مدارس استان با هدف حذف سفرهای غیر ضروری مردم جهت قطع زنجیره ابتلا به کووید 19 اشاره کرد و گفت: در مازندران بخشی از درآمدها از حضور گردشگران و مسافران در استان تامین می شد که به جهت شیوع این ویروس ناخوانده و منحوس، اماکن اقامتی در بخش درآمدزایی با مشکل مواجه شد.

 

استاندارمازندران با اشاره به اهمیت بهره گیری از شیوه های نو و متناسب با شرایط کرونایی در حوزه پذیرش مسافران و گردشگران در استان، افزود: بسیاری از مراکز اقامتی و پذیرایی دیارعلویان با ظرفیت کمتر و محدودتر در حال فعالیت هستند و آموزش‌وپرورش هم با اتخاذ تدابیر بهداشتی، مراکز گردشگری و اقامتی خود را فعال نگه دارد.

 

حسین‌زادگان با بیان اینکه درآمد آموزش و پرورش مازندران از مراکز اقامتی پایین است، برلزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان پارک علم‌وفناوری، بنیاد نخبگان و‌دانشجویان دانشگاه‌هابرای رفع مشکل درآمدی دستگاه تعلیم و تربیت استان تاکید کرد.

 

وی در ادامه به پویش همکلاسی مهربان و واگذاری مسئولیت تأمین گوشی های هوشمند برای دانش آموزان نیازمند و فاقد امکانات آموزش مجازی به نماینده سازمان های مردم نهاد در هیات نظارت استان مازندران اشاره کرد و گفت: سمن‌ها باید وقت بیشتری برای این موضوع بگذارند و تأمین این تبلت‌ها اولویت فعلی شورای آموزش‌وپرورش باشد.

 

حسین زادگان با اشاره به اینکه هشت هزار و 200 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد و 2هزار و 300 نفر نیز تحت پوشش بهزیستی در استان فاقد گوشی هوشمند هستند، تاکید کرد: کمیته امداد و بهزیستی استان تأمین گوشی برای دانش‌آموزان بی بضاعت زیر پوشش این نهادهای حمایتی را بر عهده بگیرند.

کد خبر 978104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha