حرکت به سمت توسعه و پیشرفت نیازمند برداشتن موانع سر راه است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: برای پیشرفت و توسعه استان باید موانع سر راه را برداشته و در سایه مدیریت جهادی و انقللابی عمل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» امروز(10 مهر) در جلسه شورای اداری شهرستان نورآباد اظهار داشت: همکاری، همدلی و مدیریت جهادی لازمه رفع مشکلات است و مسئولین باید در این زمینه همت نمایند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت برنامه ریزی در زمینه اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری جوانان تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه پیشرفت است.

 

وی یاداور شد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از موانع و مشکلات کربلای 4 ناامید نشدند، والفجر مقدماتی را به والفجر یک تبدیل کردند، در کربلای 5 موانع را به پیروزی تبدیل کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اذعان داشت: امروز نیز برای رفع مشکلات باید موانع را از سر راه برداریم و باید کربلاهای 5 و الفجرها را با همدلی، کار انبوه و مضاعف، مدیریت جهادی ایجاد کنیم.

 

وی یادآور شد: در دیدار اخیر وزیر تعاون  کار و رفاه اجتماعی هیئتی از این وزارتخانه به استان لرستان سفر خواهد کرد و مقرر شده تکمیل دامداری شش هزار راسی شهرستان دلفان در دستور کار قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: امیدواریم پس از سفر هیئتی از وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان لرستان مسئولان شهرستان دلفان با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی بتوانند از تسهیلاتی در رابطه با مشاغل خانگی، صنایع تبدیلی، کشاورزی و سایر ظرفیت‌های شهرستان بهره بگیرند و برای رفع محرومیت در این شهرستان قدم‌هایی برداشته شود.

کد خبر 978449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha