استهبان فارس مانند نجف کوچک است

آیت الله دژکام گفت: استهبان با داشتن شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله «اصطهباناتی» و آیت‌الله «حدائق»، نجف کوچک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام»، امروز (پنج شنبه 10 مهر) در آئین رونمایی از کتاب «استهبان در دفاع مقدس» در استهبان گفت: استهبان با داشتن  شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله «اصطهباناتی» و آیت‌الله «حدائق»، نجف کوچک است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: افتخارات استهبان با تلاش‌ گذشتگان این شهر رقم خورده است و امروز نیز باید برای تداوم این خیرها و برکات تلاش کرد.

امام جمعه شیراز با تقدیر از تلاش‌ برای نگارش کتاب «استهبان در دفاع مقدس» بیان کرد: این تلاش ارزشمند است و خیر و برکات در استهبان از قرآنی بودن این شهر است که همه باید قدر این نعمت را بدانند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) افزود: روحیه جهاد و شهادت از دیگر ویژگی‌های مردم استهبان است که در کتاب «استهبان در دفاع مقدس» به آن پرداخته شده است.

«سعید کوشکی جهرمی» نیز در این آئین گفت: رونمایی از این کتاب برای استهبان مایه افتخار بوده و رونمایی دری از گنج جنگ رونمایی است.

مد‌‌‌‌يركل بنياد‌‌‌‌ حفظ آثار و نشر ارزش‌های د‌‌‌‌فاع مقد‌‌‌‌س فارس ادامه داد: این کتاب در حوزه دفاع مقدس کم‌ نظیر است و تاریخ شهرستان و شخصیت‌های باارزش آن را معرفی می کند و شجره‌نامه مردم استهبان به شمار می رود.

خاطر نشان می شود به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از کتاب «استهبان در دفاع مقدس» که روایتگر حماسه‌ها و فداکارهای مردم و ایثارگران شهرستان قرآنی استهبان است، در سالن «شمس اصطهباناتی» استهبان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مد‌‌‌‌يركل بنياد‌‌‌‌ حفظ آثار و نشر ارزش‌های د‌‌‌‌فاع مقد‌‌‌‌س فارس و مسئولان استهبان رونمایی شد.

 

 

 

 

کد خبر 978478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha