اجرای ۳۰ کیلومتر باند دوم مسیر بیرجند-نهبندان هدف گذاری شد

بیکی گفت: اتمام ۳۰ کیلومتر باند دوم مسیر بیرجند-نهبندان در سال جاری هدف گذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جلسه ارزیابی پیشرفت فیزیکی باند دوم محور بیرجند-نهبندان امروز (۱۰ مهر) با حضور فرماندار نهبندان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاون مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری در نهبندان برگزار شد.

 

«مجید بیکی» فرماندار شهرستان نهبندان در این جلسه با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی و تحریم ها؛ کار کردن، تولید و اشتغال را با محدودیت هایی مواجه کرده است، گفت: در شرایط سخت اقتصادی، اقداماتی که در راستای توسعه کشور انجام می شود، بسیار ارزشمند است.

 

وی با بیان اینکه قدمت شهرستان شدن نهبندان به ۳۱ سال گذشته بر می گردد، افزود: این شهرستان در سفر سال ۱۳۷۸ مقام معظم رهبری مورد توجه بوده و ایشان بر محرمیت زدایی از نهبندان تاکید کرده اند، لذا مسئولان باید برای توسعه نهبندان تلاش ویژه ای داشته باشند.

 

بیکی با تاکید بر این مطلب که برای توسعه پایدار در همه جوانب، باید رشد و توسعه متوازن داشته باشیم، گفت: متاسفانه در بخش راه های شهرستان نهبندان، شاهد عدم توسعه یافتگی بوده ایم.

 

وی یادآور شد: قبل از افتتاح ۱۲ کیلومتر باند دوم در خرداد ماه سال گذشته، باند دوم احداثی دیگری در سطح شهرستان نداشته ایم ولی در شهریور و مهر ۱۳۹۹ تمامی قطعات، تعیین تکلیف و به پیمانکار واگذار و ردیف اعتباری مشخصی دریافت کردند.

 

فرماندار نهبندان از هدف گذاری اتمام ۳۰ کیلومتر باند دوم در مسیر بیرجند-نهنبدان که ۱۶ کیلومتر آن در حوزه سرزمینی شهرستان نهبندان در سال جاری از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان است قدر دانی کرد و گفت: زیر ساخت راه برای توسعه اقتصادی منطقه، حیاتی است.

 

بیکی با بیان اینکه شهرستان نهبندان از مرکز استان ۲۰۰ کیلومتر فاصله و دارای پراکندگی زیاد است، گفت: این عوامل سبب کم توجهی به منطقه نهبندان شده بود ولی در حال حاضر توجه مسئولان کشوری و استانی به نهبندان قابل لمس است.

 

گفتنی است در این جلسه، آخرین وضعیت قطعات در حال احداث باند دوم محور بیرجند نهبندان بررسی و همچنین مهندس داعی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی از قطعات در حال احداث باند دوم محور بیرجند نهبندان و حد فاصل زیرگذر مود تا مسجد امام رضا (ع) شهرستان سربیشه، قطعه چهارمحور بیرجند نهبندان (شرکت هموار ره آذر) و عملیات اجرایی و کارگاه شرکت عمران قدس رضوی بازدید و ضمن بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه، تصمیمات لازم در جهت تسریع در کار اتخاذ شد.

کد خبر 978480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha