مدیر نظام اسلامی نباید درگیر تشریفات شود

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه مدیر نظام اسلامی نباید درگیر تشریفات شود گفت: مسئول در جایگاه مدیریتی باید پاسخگو بوده و انسان با حلم و بردباری باشد و براساس حب و بغض تصمیم نگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام « مهدی نقوی» در جلسه شورای اداری که امروز ( پنج شنبه، ۱۰ مرداد) با حضور استاندار گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به مدیریت اسلامی در نظام اسلامی، گفت: مسئولیت در نظام اسلامی امامت جامعه است و مسئول موفق بر دل ها حکومت می کند.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با بیان اینکه انسان مسئول در نظام اسلامی به ابزار نیازمند است و سعه صدر ابزار کار مسئول اسلامی است، تصریح کرد:مسئول در جایگاه مدیریتی پاسخگو و انسان با حلم و بردباری باشد و براساس حب و بغض تصمیم نگیرد.

 

وی با بیان اینکه مدیر نظام اسلامی باید نسبت به مردم مهربان باشد، افزود: مدیر جامعه اسلامی باید زیرمجموعه خود را همانند پدر مهربان نسبت به فرزندش سرپرستی کند و نباید خواب و استراحت راحتی داشته باشد وقتی که مردم در سختی و مشکلات هستند و در این زمینه نیاز به کار بیشتری است.

 

حجت الاسلام نقوی ادامه داد: مدیر نظام اسلامی نباید درگیر تشریفات شود و مردم به راحتی با مسئولان اسلامی ارتباط برقرار کنند.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه استقبال از منتقدین، موجبات رشد را فراهم می کند، اذعان کرد: مدیر باید به استقبال منتقد رود چرا که با تعریف و تمجید دیگران رشد پیدا نمی کنیم و نماز جمعه یکی از راه های مهم ارتباطی مسئولین با مردم است و ادعای مردمی بودن بدون اهل نماز جمعه معنا ندارد چرا که نماز جمعه اجتماع هفتگی مومنانه است.

 

حجت الاسلام  نقوی با بیان اینکه فرماندار جدید شهرستان به مردم، رسانه و گروه های مطالبه گر اجازه بیان و طرح مسائل دهد، افزود: فرماندار می تواند نقش پررنگ و محوری  تری داشته و همه ادارات را با خود همراه کند تا گرهی از مشکلات مردم باز شود و در مقابل نیز  مردم قدردان زحمات مسئولان هستند.

 

گفتنی است در این مراسم، رحیم حیدری به‌عنوان فرماندار جدید لنگرود معرفی شد.

کد خبر 978514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha