عده ای می خواهند از طریق مسائل اقتصادی، بدبینی نسبت به ولایت ایجاد کنند

حجت الاسلام کمالی گفت: عده ای می خواهند از طریق مسائل اقتصادی، بدبینی به ولایت ایجاد کنند؛ اما آیا ایرانی که موشک نقطه زن دارد و داد آمریکا را در آورده، نمی تواند مشکلات خود را حل کند؟ پس دست هایی پشت پرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راین؛ حجت الاسلام امین کمالی؛ شامگاه پنجشنبه(۱۰ مهر) در گردهمایی خانواده شهدا و ایثارگران در مسجد جامع  با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند باید تابلویی از عظمت دفاع مقدس ترسیم کنید تا نسل جدید بداند رزمندگان چه کردند؛ افزود: لذا باید ابعاد مختلف جنگ را برای مردم تبیین کرد.

 



معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در طول دوران دفاع مقدس هزار روز نبرد فعال داشتیم که ۷۰۳ روز توسط ایرانی ها بود و بالای ۳۸۰ هزار نفر از عراقی ها کشته و ۷۰ هزار نفر را اسیر گرفتیم.

 



وی ادامه داد: این آمریکایی که بعضی ها دنبال مذاکره با او هستند و بر پنجه های خون آلود خود دستکش مخملی پوشانده، فقط در یک مورد ۵۰۰ تن ماده شیمایی برای تولید گاز خردل به عراق کمک کرد.

 



حجت الاسلام کمالی به موارد دیگری از کمک های دنیا به عراق در جنگ به ایران اشاره و بیان کرد: آلمان در صدر صادرکنندگان جنگ افزارهای شیمیایی بود که در نتیجه آن ۴۵ هزار نفر در کشور مجروح شیمیایی داشتیم که تا سال گذشته ۶ هزار نفر آنان به شهادت رسیدند و کشورهای عربی و کسانی که دست دوستی به سمت دشمنان اسلام برده و رقص شمشیر با یزید زمان می آیند ۸۰ میلیارد دلار کمک های مختلف به صدام کردند.

 



وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند دوران بزن در رو تمام شده و آمریکایی ها اگر یکی بزنند ۱۰ تا می خورند؛ افزود: بعضی مغزهای ترسو و استحاله شده گفتند کسی نمی تواند مقابل آمریکا بایستد و ایران نمی تواند تلافی کند اما موشک های ساخت داخل ما عین الاسد را به عین الجسد تبدیل کردند و آنقدر این حمله فجیع بود که با چندین هواپیما لاشه های جنگنده های آنها را منتقل کردند تا مبادا کسی فیلمبرداری کند و آبروی آمریکا برود.

 

 



حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه ما با مدیریت جهادی و تفکر دوران دفاع مقدس که ملهم از قرآن و اهل بیت است گفتیم سیلی می زنیم و آمریکا هم آماده بود؛ گفت: جریان سکولار داخلی که بذر ناامیدی می پاشد گفتند ایرانی چکار به پیشرفت دارد؟! اما ما از داخل ایران به عین الاسد شلیک کردیم و سیستم آنها را از کار انداختیم و همان ترامپ که می گفت ۵۲ نقطه ایران را می زنیم پس از آن ۹ دقیقه سخنرانی کرد و ۵۸ بار تپق زد.

 



وی یادآور شد: حالا پیشرفت های ما در جریان زدن داعش بماند اما آنچه که باعث تحریف می شود حاکم فاسد و جهل و بی بصیرتی مردم است که در نتیجه آن پیامبر خدا شبانه از بین امت فرار می کند "فخرج منها خائفا یترقب" (۲۱ قصص) می شود.

 



معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان علت حذف جریان انقلابی در بعضی جاها را مومن بودن این جریان خواند و اظهارداشت: امروز‌ بواسطه یک تفکر غلط، دانشجوی ما از ترس جهل مدرن چادر از سر برمی دارد؛ جهلی که پیامبر خدا را(از سرزمین خویش) اخراج کرد.

 



وی با اشاره به اینکه دشمن با روش خود جلو می آید؛ افزود: در دوران امام حسین علیه السلام برای اینکه جریان استکبار و لیبرال سرمایه داری، ولایت را بزند آن هم در جامعه ای که پیامبر فنداسیون فکری و فرهنگی آن را ریخته بود؛ سراغ شیوخ و علمای درباری رفتند تا دین را از طریق دین زدند؛ همان بلایی که پس از فتنه ۸۸ می خواستند با آن سراغ ما بیایند.

 

 


حجت الاسلام کمالی با تاکید بر اینکه امروز جریان صادق شیرازی به شدت در حال فعالیت است و مواظب باشید با " قال الباقر و قال الصادق" دین شما را نگیرند‌؛ گفت: یزیدیان و عمرسعدهای زمان به مقام معظم رهبری نامه می نویسند که عامل اصلی مشکلات کشور شما هستید!

 

 


وی بیان کرد: بعضی می گویند چرا رهبری ( با مشاهده مشکلات)تشر نمی زند؟ علی علیه السلام حرکت کرد ابوموسی را بردارد اما مالک گفت نه؛ اینها حمله و ناامنی ایجاد می کنند( بانک ها را آتش می زنند و...) آیا علی مشکل دارد یا جهل مردم؟

 



معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: این جریان می خواهد از طریق مسائل اقتصادی، بدبینی به ولایت ایجاد کند و برای همین می گویند اسلام و انقلاب ناکارآمد است اما آیا ایرانی که موشک نقطه زن دارد و داد آمریکا را در آورده، نمی تواند بازار خودرو را سامان دهد و...؟ معلوم می شود دست هایی پشت پرده است.

 



وی با تاکید بر اینکه باید روشنگری کنیم؛ افزود: راه برون رفت ایران اسلامی از مشکلات، تشکیل دولت جوان انقلابی حزب اللهی‌ است که اگر در صحنه باشیم پیروز میدان هستیم.


 

کد خبر 978563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha