قوای سه گانه برای بهبود معیشت مردم توان خود را به کار ببندند

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه از قوای سه‌ گانه انتظار داریم برای بهبود معیشت و اقتصاد مردم تمام توان خود را به کار ببنند، گفت: مسئولینی که دم از عدم ‌نظارت در عرضه تولید و سوء‌ مدیریت می‌ زنند باید به مردم پاسخ‌ گو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه قوای سه گانه در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم وظیفه دارند، اظهارکرد: در این بین رسالت قوه مجریه بیشتر است چرا که بودجه کشور را در اختیار دارد.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه افزایش بی ‌ثبات قیمت‌ ها مردم را نگران کرده است، افزود: باید برای برطرف شدن این مسئله تدابیر ویژه ای اندیشیده شود چرا که مردم سخت در مشکل هستند.

 

وی با بیان اینکه زمانی سوار شدن پراید برای مردم عار بود، تصریح کرد: اکنون پراید به خودرویی لوکس تبدیل شده و قیمتش پای دلار افزایش می یابد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: خرید پراید قاتل برای جوانان به یک آرزو دست ‌نیافتنی تبدیل شده و جوانان پول خرید این خودرو را ندارند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه تعدادی از نمایندگان خانه ملت به جای برطرف کردن مشکلات مردم بر سر سوار شدن به دنا پلاس با یکدیگر دعوا دارند، افزود: اعتقاد یک ‌عده از نمایندگان مردم در مجلس این است که برای بازدید از پروژه‌های عمرانی باید سوار ماشین‌های شاسی بلند شوند.

 

وی به جنگ نیمه سخت اقتصادی دشمنان علیه مردم کشورمان اشاره کرد و گفت: تمام توان دشمن روی این معطوف شده که با تشدید تحریم‌ها مردم را مقابل نظام قرار دهند اما سخت در اشتباه اند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه دشمنان شکست خورده جنگ نیمه ‌سخت اقتصادی هستند،خاطرنشان کرد: با اینکه در چند سال اخیر سرو‌صدایی در کشور شد، اما دشمنان نتوانستند مردم را در مقابل نظام قرار دهند و این را بدانند که مردم نظام و انقلاب خود را دوست دارند.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه از قوای سه‌ گانه انتظار داریم برای بهبود معیشت و اقتصاد مردم تمام توان خود را به کار ببنند، گفت: مسئولینی که دم از عدم ‌نظارت در عرضه تولید و سوء‌ مدیریت می‌ زنند باید به مردم پاسخ‌ گو باشند.

کد خبر 978624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha