شبیه سازی برای اربعین جائز نیست/ افرادی که منع قانونی دارند به کار نگیرید

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین معین شده در بحث انتصاب های استانی گفت: افرادی که منع قانونی دارند به کار نگیرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی خطبه مکتوب مجازی جمعه ۱۱ مهر با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: افرادی که منع قانونی دارند به کار نگیرید. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: متأسفانه همچنان در جریان روند عزل و نصب ها در استان قوانین رعایت نمی شود، چه آنچه استانداری انجام می دهد و یا شورا و شهرداری ها انجام می دهند. 

 

وی ادامه داد: افرادی را که به هر دلیلی منع قانونی دارند به کار نگیرید وقتی می گویند فلان شخهص صلاحیت فرمانداری را دارد و منفعت مردم و منطقه است آقایان جواب درستی نمی دهند؛ این یعنی سیاست بازی بعنی من کار ندارم که چه چیزی برای مردم و کشور مناسب است. 

 

امام جمعه کرج بیان کرد: رضایت فلان جریان سیاسی را برای عزل و نصب گرفتن سیاست بازی است و این ها اسلامی نیست و خواسته و ناخواسته زمینه تضعیف نظام اسلامی است. 

 

اربعین حسینی حرکت سیاسی برای مقابله با استکبار است

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین به معنای حرکت سیاسی علیه استکبار است تا آنان بدانند که در برابر جبهه سارش جبهه مقاومت همواره ایستاده و مقاوم است. 

 

امام جمعه کرج افزود: انقلاب امام حسین (ع) حرکتی آگاهانه علیه مستکبران است و راهپیمایی اربعین یک ظاهر و باطنی دارد که هر کدام آن مملو از رمز و راز با اهداف معین است. 

 

خطیب نماز جمعه کرج عنوان کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در سال جاری امکان پیاده روی اربعین حسینی نیست بر این اساس با تبعیت از ولی امر و اعتماد به رهبری این آئین انجام نمی شود. 

 

شبیه سازی اربعین جائز نیست

 

وی بیان کرد: هیچ اقدامی برای رفتن به پیاده روی حتی رفتن تا مرز و دیگر شهرها به عنوان شبیه سازی اربعین جائز نیست و تبعیت از امر رهبری در این خصوص موجب وحدت و انسجام ملی است. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز عنوان کرد: خواندن زیارت اربعین در امامزاده های استان و برپایی اقامه عزا و خواندن زیارت نامه از جمله مطالبی است که هر یک از مومنان و مومنین با رعایت اصول بهداشتی و قوانین معین آن را می توانند انجام دهند. 

 

 

کد خبر 978663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha