کانون های مساجد نیازمند توجه جدی مسئولان برای توانمندسازی هستند

باقری گفت: با توجه به اینکه کانون مساجد همواره پای انقلاب و ارزش های آن ایستاده است؛ اکنون نیازمند توجه جدی مسئولان برای توانمندسازی است.

« محمدعلی باقری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران شهرستان نکا اظهار کرد: تلاش برای گسترش ارزش های انقلابی و اسلامی از فعالیت ها و عملکردهای مهم کانون مساجد است که از ابتدای شروع کار تاکنون همواره وجود داشته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: کانون های مساجد همچون همیشه پای انقلاب و ارزش های انقلاب ایستاده اند و در طول سال و در برنامه ها و مناسبت های مختلف پای کار هستند و در همین راستا با توجه به عملکردهای خود نیازمند دیده شدن هستند.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا و وجود برخی محدودیت ها در انجام فعالیت های جمعی، کلاس ها و برنامه های اجرایی؛ بچه مسجدی ها بیکار ننشستند و فعالیت های مختلف را به صورت مجازی پیگیر شدند.

 

باقری گفت: کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا با همراهی مسئول، امام جماعت و بچه مسجدی های پای کار در دوران کرونا سنگ تمام گذاشتند و در کنار ضدعفونی کردن معابر و مسجد، با رعایت پروتکل های بهداشتی برای برگزاری برنامه های مسجد در دوران ماه محرم و اقامه نماز و برگزاری رزمایش مواسات و همدلی با توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان و محرومان پای کار آمدند.

 

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلاس های قرآن و مفاهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا تعطیل نشده و کلاس ها در فضای مجازی همراه با دوره های روشنگری برگزار است و همچنان پای کار  در کانون هستیم.

 

باقری در پایان گفت: با توجه به اینکه کانون مساجد همواره پای انقلاب و ارزش های آن ایستاده است؛ اکنون نیازمند توجه جدی مسئولان برای توانمندسازی است.

کد خبر 978672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha