انجام مطالعات احداث باند دوم محور برزُک و رفع نقاط پرتصادف محورهای مواصلاتی کاشان

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از انجام مطالعات احداث باند دوم محور کاشان- برزک توسط هلی شات و پرواز هوایی به منظور نقشه برداری خبر داد.

«مجتبی آراسته» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت:  ایمن سازی نقاط پرتصادف و حادثه خیز شهرستان کاشان با بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار کارسازی شد. 

 

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان افزود: در این راستا، رفع نقاط پرتصادف سه راهی سادیان و پل سعدآباد و محور کاشان -برزک سه راهی موته نقشه برداری و جهت تهیه نقشه های اجرایی، کارسازی شد.

 

آراسته افزود: همچنین مطالعات محور کاشان-برزک و تکمیل اطلاعات محور موجود جهت ساخت باند دوم و ایمن سازی این مسیر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان درحال پیگیری است.

 

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان در ادامه از عملیات تکمیل ایمن سازی پل چنار با نصب تابلوهای ایمنی بشکه ترافیکی و نیوجرسی های بتنی خبر داد و افزود: جهت ایمن سازی پل چنار در محور کاشان- اردهال بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار و جهت ساخت این زیرگذر و اجرای کلی رمپ و لوپ  بیش از ۵۰ میلیارد اعتبار هزینه شده تا این واریانت تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

آراسته خاطر نشان کرد: طی هفته گذشته ضمن برگزاری کمیسیون ماده ۵ و تلفیق زیربنایی جهت مسائل کل شهرستان و تصویب طرح ها و زیرساخت ها درحوزه راه و زمین و مسکن منطقه باحضور معاون امور هماهنگی استانداری اصفهان و مدیران کل استان و مسئولین شهرستان ، مسایل  راه و شهرسازی قمصر و قهرود و چوگان و کامو و جوشقان قالی با حضور مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان جناب آقای دکتر قاری قرآ و نماینده مردم قمصر نطنز و بادرود و مسئولین بخش قمصر بررسی و تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ شد.

 

شهرستان کاشان با بیش از ۹۰۰ کیلومتر راه درشمال استان اصفهان واقع شده است/

کد خبر 978958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha