استفاده از ماسک باید فرهنگ عمومی شود

کلانتری با بیان اینکه استفاده از ماسک باید فرهنگ عمومی شود، گفت: درجه و سطح فرهنگ مردم از شرایط کرونا بالا می رود و باعث معرفی استان از نظر رعایت پروتکل ها در بین سایر استان ها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۲ مهر ماه) در نشست ستاد کرونا هر گونه موفقیتی که در مدیریت کرونا به دست آمده را مدیون مشارکت مردم دانست و اظهار کرد: امکانات در کنار همه خدمات جمهوری اسلامی نسبت به گذشته دو برابر شده، اما چون استان، استان جوانی است و بیمارستان تازه کار، اگر مشارکت ها کم شود خسارت ها و تلفات را مردم خواهند پرداخت.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ماسک را مهم ترین مسئله در مقابله بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: هر کس از خانه خارج شد، باید از ماسک استفاده کند.


وی با بیان اینکه هیچ فرد بدون ماسک نباید در پاساژها، اداره ها و مکان های عمومی دیده شود، ادامه داد: استفاده از ماسک باید فرهنگ عمومی شود، زیرا درجه و سطح فرهنگ مردم از شرایط کرونا  بالا می رود و باعث معرفی استان از نظر رعایت پروتکل ها در بین سایر استان ها خواهد شد.


کلانتری گفت: اگر عده ای از مردم یعنی ۲۰ درصد ماسک بزنند و مابقی ماسک نزنند، ۸۰ درصد زحمات سایرین برباد خواهد رفت.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارمند جمهوری اسلامی در استان حق ندارد بدون ماسک به محل کار مراجعه کند و در غیر این صورت تخلف کرده و به دادگاه تخلفات اداری معرفی می شود.

 

وی گفت: هیچ نهاد و دستگاهی حق ندارد به کسانی که ماسک و پروتکل ها را رعایت نمی کنند، خدمات ارائه دهد.
 

کد خبر 979004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha