اهمیت تقوا و پرهیز از گناهان در بین جامعه و بدنه نظام

حجت الاسلام موحد امام جمعه موقت شهرستان قدس در نماز عبادی و سیاسی شهرستان قدس از اهمیت تقوا و پرهیز از گناهان در بین جامعه و بدنه نظام تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان حجت الاسلام موحد امام جمعه موقت شهرستان قدس در نماز عبادی و سیاسی شهرستان قدس از اهمیت تقوا و پرهیز از گناهان در بین جامعه و بدنه نظام تاکید کردند.

 

 

ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان قدس گفت: طبق خطبه 76 نهج البلاغه امیر المومنین حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام که 9 شاخص و صفات انسان های متقین را بیان کردند و فرموده اند یاد دادن و یاد گرفتن یکی از اوصاف متقین است و همچنین انسان مومن باید از خود مراقبت کرده و به سمت خطا و گناهان نرود و هر کاری که انجام می دهد باید برای رضای خدا باشد.

 

 

 

وی بیان کرد: از برکات و رویش های اثر گذار و ماندگار در انقلاب اسلامی نماز جمعه است ، و اگر به واسطه نماز جمعه فردی در یک برنامه مثل کمک مومنانه یا رزمایش ملی مواسات شرکت کند این از برکات نماز جمعه است .

 

 

 

امام جمعه موقت شهرستان قدس ابراز داشت: 13 مهر ماه سالروز هجرت امام راحل از عراق به فرانسه می باشد که خود هجرت یک عنصر در آیات قرآنی است و در کنار هجرت ، ایمان و جهاد قرار دارد که در آیه 218 سوره بقره به این سه عنصر تاکید می شود .  

 

 

 

حجت الاسلام موحد در پایان اظهار کرد: مردم عزیز شهرستان قدس را به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی دعوت کردند و بیان داشتند اگر کاری یا موضوعی باعث به خطر افتادن جان مردم می شود باید از انجام آن اجتناب کرد .

کد خبر 979035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha