فعالیت برخی اصناف چهارمحال و بختیاری ممنوع شد

شیرانی گفت: با قرمز شدن وضعیت کرونای استان چهارمحال و بختیاری، فعالیت برخی اصناف پرخطر استان از روز شنبه ۱۲ مهر به مدت ۲ هفته ممنوع است.

«مجید شیرانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این اصناف شامل تعاونی‌های فرش دستباف، بازارهای روز، بازار میلاد شهرکرد، کارگزاری‌های بیمه تامین اجتماعی، مرکز شماره‌گذاری اتومبیل، آموزش‌های پیش از سربازی نیروی انتظامی و نظامی، قهوه‌خانه‌ها، مراکز بازی‌های رایانه‌ای و باشگاه‌های بدنسازی است.

 

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری، خدمات ‌رسانی در کانون‌ها و مکان‌های گردشگری و تفریحی استان به ویژه مناطق حاشیه‌ای زاینده‌رود نیز ممنوع است.

 

شیرانی تصریح کرد: این محدودیت‌ها به مدت 2 هفته در استان ادامه دارد و چنانچه شیوع کرونا روند کاهشی پیدا کرد این محدودیت‌ها برداشته می‌شود اما چنانچه روند افزایشی همچنان ادامه داشت این محدودیت‌ها از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مراجعه بیش از 300 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان طی 24 ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: هم اینک بیش از 200 بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که حال 37 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

 

شیرانی همچنین از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: مجموع فوتی‌های ناشی از این ویروس از ابتدای شیوع تاکنون به 274 در استان رسیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: چرخش‌های خانوادگی بیشترین عامل ابتلای بیماران به این ویروس است از همین رو همچنان تاکید می‌شود مردم استان دست‌کم به مدت چهار هفته از برگزاری مهمانی و معاشرت‌های دوستانه خودداری کنند.

 

کد خبر 979133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha