طرح الحاق به زودی اجرا می‌شود/آب پاکی سفیر آمریکا روی دست اعراب

نماینده آمریکا در رژیم اسرائیل اذعان کرده است که تل آویو ، با مشارکت واشنگتن ، فقط برنامه های الحاق کرانه باختری را به تاخیر انداخته است .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، نماینده آمریکا در رژیم اسرائیل اذعان کرده است که تل آویو ، با مشارکت واشنگتن ، فقط برنامه های الحاق کرانه باختری را به تاخیر انداخته است و افزود که ایالات متحده معتقد است عادی سازی روابط با کشورهای عربی در حال حاضر منافع اسرائیل را بهتر از پروژه الحاق تأمین می کند .

 

دیوید فریدمن ، سفیر ایالات متحده ، در مصاحبه ای ادعا کرد: تحمیل حاکمیت اسرائیل زمانی اتفاق خواهد افتاد که اسرائیل و ایالات متحده در این مورد به تصمیم متقابل برسند.

 

فریدمن در مورد طرح الحاق رژیم تل آویو و معاملات عادی سازی تحت حمایت ایالات متحده با رژیم های استبدادی عرب خلیج فارس در بحرین و امارات متحده عربی همچنین تایید کرد ، ایالات متحده به این نتیجه رسیده است که بهترین گزینه اسرائیل این است که در حال حاضر سیاست عادی سازی را ادامه دهد.

 

وی در مصاحبه با روزنامه عبری ماكور ریشون افزود: طرح الحاق به طور موقت به حالت تعلیق درآمده و در آینده اجرا خواهد شد. اجرای طرح الحاق در آینده نزدیک امکان پذیر نخواهد بود. یک سال ، دو سال یا شاید بیشتر به تعویق افتاده است.

کد خبر 979141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha