ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان با رویکرد «گلستان در مسیر تحول» برگزار می شود

قرائی گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان با رویکرد «گلستان در مسیر تحول» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «میثم قرائی» صبح امروز (دوشنبه ١۴ مهر) در جمع خبرنگاران گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان امسال با رویکرد گلستان در مسیر تحول برگزار می شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان افزود: این جشنواره با موضوعات عام تحول در حوزه های فرهنگی و هنری، امنیتی، اجتماعی، فنی و مهارتی، بهداشت و سلامت، ورزشی، اقتصادی و معیشتی، آموزشی، صنعتی، قضایی و حقوقی و اداری در استان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: چهل سالگی دفاع مقدس در بخش های افتخارات فرهنگی دفاع مقدس، روایتگری، مستندات خاطره نویسی و خاطره گویی در استان، تکانه های جهش تولید در استان در بخش های اقدامات و فعالیت های دستگاه ها و نهادهای حقوقی و حقیقی استان و رسانه در آینه رسانه در بخش بررسی وضعیت رسانه های استان، گام های همسویی رسانه های استان، اصالت ها و رسالت های رسانه ای از موضوعات خاص این جشنواره است. 

 

قرائی اظهارداشت: این جشنواره در قالب های خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس، نماهنگ، موشن گرافیک و فیلم کوتاه برگزار می شود.

 

وی با بیان ارسال آثار از فردا سه شنبه ١۵ مهر آغاز می شود، گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ٣٠ آذر مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

 

 

کد خبر 979581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha