کمک ۴۶۰ میلیارد تومانی مردم کشور در مرحله دوم رزمایش مواسات

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، از کمک ۴۶۰ میلیارد تومانی مردم در مرحله دوم رزمایش مواسات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «سید مرتضی بختیاری» رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور امروز دوشنبه (۱۴ مهرماه) در بدو ورود به خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا، تعداد افراد متقاضی دریافت کمک بیشتر شد، افزود: هرچند این افراد تحت پوشش قرار نمی گیرند ولی استحقاق دریافت کمک را دارند.

 

وی با اشاره به همکاری دستگاه ها و نهادهای حمایتی در راستای کمک رسانی به افراد متضرر شده از کرونا، افزود: در مرحله اول رزمایش مواسات با همکاری پایشگاه های بسیج 3.5 بسته حمایتی 300 هزارتومانی، دو میلیون بسته حمایتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، 700 هزار بسته از سوی آستان قدس رضوی و بنیاد مستضعفان و دو میلیون و 200 هزار بسته به همت کمیته امداد بین نیازمندان توزیع شد.

 

بختیاری افزود: در مرحله دوم این رزمایش هم که از عید غدیر شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، تا کنون بیش از 460 میلیارد تومان در قالب بسته‌های حمایتی و اطعام حسینی به نیازمندان کمک رسانی شده است.

 

گفتنی است؛ رییس کمیته امداد کشور به منظور کلنگ زنی ساختمان کمیته امداد در بجنورد و افتتاح متمرکز طرح های روستایی در مانه و سملقان به خراسان شمالی سفر کرده است.

کد خبر 979687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha