دیدار امام جمعه بندرعباس با مفتی ارشد کشور سوریه

حجت اسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با شیخ احمد بدرالدین حسون مفتی ارشد کشور سوریه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعبلاس، حجت الاسلام «محمد عبادی زاده» در دیدار با شیخ احمد بدرالدین حسون رمز موفقیت مسلمانان را وحدت و اتحاد دانست و اظهار کرد: اگر جامعه اسلامی از درون دچار تفرقه و اختلاف با یکدیگر باشند گرفتار ظلم و ستم دشنمانشان قرار خواهند گرفت پس باید دانست رمز پیروزی مسلمانان ‌در برابر مستکبرین اتحاد است .

 

وی ادامه داد: این در حالیست که اگر پایه های وحدت امت اسلامی مستحکم باشد نه تنها جدایی داخلی صورت نمی گیرد بلکه همه کشورهای مسلمان برسر مواضع خود در برابر دشمنانشان یک پارچه ایستادگی خواهند کرد .

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس بابیان اینکه فتنه داعش در بلاد مسلمین یکی از آن موارد شومی بود که شیعه وسنی زمان شناس و متحد در کنار یکدیگر برادرانه تا آخرین نفس ایستادند، تصریح کرد: به جرات می توان گفت با رهبری امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه ایی (مدظله العالی) نام داعش به زباله دان تاریخ افتاده و اربابان بی لیاقت آنها باید فکری به‌ حال روزگار بدی ‌که در پیش دارند‌ کنند.

 

حجت الاسلام عبادی زاده در ادامه یاد و خاطره سرادر رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای راه ‌مقاومت را گرامی داشت و ابراز داشت: این شهیدان زمینه ساز اتفاق بزرگی در منطقه بودند که به یاری خداوند به زودی شاهد آن خواهیم بود.

 

دشمنان اسلام جواب به شهادت رساندن شهید سلیمانی رات را خواهند گرفت

 

«شیخ بدرالدین حسون» مفتی اعظم سوریه نیز با بیان اینکه اتحاد و اتفاق مسلمانان باعث تقویت آنها میشود افزود: این وحدت نه تنها یک وظیفه شرعی محسوب می شود بلکه از لحاظ عقلی هم باعث پیوند عمیق جوامع اسلامی با یکدیگر خواهد شد .

 

وی در ادامه گفت: صدها هزار بار دشمنان شیطان صفت با برنامه ریزی های که انجام دادند در صدد اغتشاشات بین بلاد مسلمان بودند اما با هوشیاری و بصیرت افزایی حضرت ایت الله خامنه ای مد ظله العالی فعالیتشان در نطفه خفه شد و محکوم به شکست شدند .

 

مفتی اعظم سوریه با ذکر این نکته که شهید مظلوم ما سردار حاج قاسم سلیمانی را به ناحق زدند، تصریح کرد: دشمنان اسلام جواب این ظلم و حرکت ناجوانمردانه را خواهند گرفت .

 

شیخ حسون در پایان گفت: امت اسلامی اگر بدانند مشترکات زیادشان راهی برای تفرقه و اختلاف نگذاشته است هیچ گاه خود را بازیچه دست دشمنان قسم خورده خود نمی کنند .

کد خبر 979712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha