عضویت فعال و غیر فعال، نزدیک به ۹ هزار نفر در اتاق بازرگانی فارس

راهدار با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی فارس هشت هزار و ۹۰۰ عضو فعال و غیر فعال دارد که یک هزار و ۳۸۹ عضو فعال هستند، گفت: ۱۹ تشکل فعال در اتاق فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «یلدا راهدار»، امروز (دوشنبه 14 مهر) در دیدار رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با مسئولین اتاق بازرگانی فارس که در محل این اتاق برگزار شد، گفت: در سال 91 شکل گرفت با هدف آشنایی بیشتر بازرگانان، مرکز آموزش اتاق افتتاح شد که از سال 95 دوباره با تغییراتی ادامه یافت.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی فارس هشت هزار و 900 عضو فعال و غیر فعال دارد که یک هزار و 389 عضو فعال هستند، تاکید کرد: 19 تشکل فعال در اتاق فعال است که یک هزار و 230 نفر عضو رسمی این تشکل ها هستند.

وی با اشاره به اینکه اهم فعالیت ها برای اعضا هست ولی شاید دیگر افراد هم از برنامه های این آموزش استفاده کنند، تاکید کرد: از سال 95 تا 98 بخش آموزش اتاق کسب مقام برتر را کسب کرد.

راهدار با یادآوری این مطلب که افزایش سه برابری فراگیران آموزش را شاهد بودیم، افزود: توانمند سازی تشکل های زیر مجموعه مد نظر قرار گرفت و 14 برنامه برای تشکل ها در نظر گرفته شد.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس با اشاره به اینکه پیشقدم در برگزاری دوره های مجازی در زمان شیوع کرونا بودیم، تاکید کرد: 114 دوره کارت بازرگانی شکل گرفت و 64 دوره ویژه توانمند سازی تشکل های استان برگزار کردیم.

وی اظهار کرد: ما در اتاق بازرگانی قرار نیست جای مرکز آموزشی را بگیریم و دوره هایی اجرایی خواهیم کرد که در چارچوب اتاق است و در جای دیگری اجرایی نمی شود.

 

کد خبر 979790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha