تکریم مدافعان سلامت ضروری است

مسلمی برلزوم تکریم مدافعان سلامت تاکید کرد وگفت: امروز پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه و کنترل کرونا ایستاده‌اند تا بتوانند سلامت و آرامش را به جامعه بازگردانند؛ قطعا ملت ایران هیچگاه نام آنان که این روز‌ها جان خود را فدا کردند را فراموش نخواهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «سیاوش مسلمی» امروز(14مهر) در آئین تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت بیمارستان ولایت استان مازندران ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین سیدوسالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، گفت:‌ کادر درمانی و پزشکان از آغازین ساعت های انتشار خبر شیوع ویروس کرونا تا به امروز جانانه با همتی از جنس دوران دفاع مقدس درصدد مقابله با ویروس کرونا هستند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه شاید بخش‌هایی از کار در ۸ سال دفاع مقدس شبیه کار در حوزه سلامت باشد، اما در برخی از بخش‌ها متفاوت‌تر است، افزود:‌وقتی رزمندگان از جبهه‌های حق علیه باطل برمی گشتند با آرامش در کنار خانواده بودند، اما مدافعان سلامت باید نگران ابتلا به کرونا برای خود و خانواده خود باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه استرس و فشاری که  در فضای بیمارستانی وجود دارد، باعث نگرانی خانواده‌های مدافعان سلامت می‌شود، ادامه داد:‌این فضای استرس و این شرایط روانی ابتلا به بیماری، در جبهه  نبود، اما با همه این وجود، مدافعان سلامت در صحنه مبارزه با کرونا ماندند و تعدادی از مدافعان سلامت جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهادند و به حضرت سیدالشهدا(ع) اقتدا کردند .

 

مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود برلزوم تکریم مدافعان سلامت تاکید کرد و افزود:امروز سپاه کربلا با ۱۴ کلینیک شهری، ۳ کلینیک پادگانی و یک بیمارستان، کمک‌های بسیار خوبی به مردم ارائه می‌دهد.

 

فرمانده سپاه کربلا از مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی یادکرد و خاطرنشان شد:‌ما برای کمک به نظام نیاز به سرمایه‌های اجتماعی یعنی مردم داریم لذا باید برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب به این سرمایه‌های اجتماعی توجه ویژه داشته باشیم.

 

مسلمی، مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی را رسالت سپاه دانست و گفت:‌ مجموعه کادر درمانی سپاه کربلا در راستای این رسالت در حال خدمات رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه امنیت و سلامت را مهم دانست و خاطرنشان کرد:‌تا قبل از ویروس کرونا کسی به سلامتی توجه‌ای نمی‌کرد لذا بسیاری از خانواد‌ه هایی که مبتلا به کرونا شدند، به این مطلب اذعان کردند.

کد خبر 979935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha