اعتبارات عمرانی و راه سازی در البرز ۳۵۱ درصد رشد داشته است

شهبازی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه های راه سازی در البرز گفت: اعتبارات عمرانی و راه سازی در استان البرز طی سال ۹۷ تا ۹۸ رشد ۳۵۱درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی آئین بهره برداری از راه روستایی جوستان به گراب در طالقان که همزمان با افتتاح راه روستایی در 10 نقطه کشور دوشنبه ۱۴ مهر به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهوری انجام شد گفت: طی 2 سال گذشته شاهد افتتاح پروژه های متعدد و موثری در امر راه سازی در سطح استان البرز بودیم و انتظار می رود تا پایان سال نیز این امر ادامه پیدا کند.

استاندار البرز افزود: محورهای مواصلاتی استان البرز در مسیر 14 استان کشور است و همین این راه های این استان را از اهمیت ملی برخوردار می کند.

عالی ترین مقام دولت در البرز عنوان کرد: پروژه های راه سازی در البرز در قالب ادامه آزادراه همت در این استان، قطار برقی کرج به هشتگرد و ۲ خط شدن راه آهن تهران به قزوین، تخصیص اعتبار آغاز پروازهای مسافربری از فرودگاه پیام با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی و اختصاص اعتبار ملی به منظور تکمیل کمربند شمالی کرج در دولت تدبیر و امید است. 

وی افزود: پروژه راه هشتگرد به طالقان نیز که قریب 22 سال پیش به عنوان یک راه روستایی آغاز به کار کرده بود امروز با همت دولت تدبیر و امید در مراحل پایانی قرار دارد و انتظار می رود تا پایان سال شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی بیان کرد: از سال 97 تا سال 98 شاهد رشد اعتبارات عمرانی و راهسازی در سطح استان البرز بودیم که این میزان برای شهرستان طالقان 315 درصد است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: پروژه های راه سازی در استان البرز با توجه به نیازها و ضرورت های این استان با جدیت در حال انجام است.

کد خبر 979982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha