مسابقات سیزم با توجه به شیوع کرونا برگزار نمی شود

امیر فولادی گفت: امسال تا این لحظه با توجه به اطلاعیه سیزم در برگزار نشدن مسابقات ورزشی به دلیل شیوع کرونا هیچ تیمی به این مسابقات اعزام نشده و منتظر آن هستیم تا وضعیت عادی شده تا بتوانیم تیم های ورزشی را به مسابقات اعزام کنیم.

امیر جمشید فولادی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد برگزاری مسابقات سیزم گفت: اگر شاهد شیوع بیماری کرونا نبودیم در مهر ماه با تمرینات و فراهم کردن زمینه برگزاری مسابقات سیزم مواجه بودیم که امسال با توجه به ابلاغیه مسابقات سیزم تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه مسابقه تعطیل است.

 

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش خاطرنشان کرد: امسال تا این لحظه با توجه به اطلاعیه سیزم در برگزار نشدن مسابقات ورزشی به دلیل شیوع کرونا هیچ تیمی به این مسابقات اعزام نشده و منتظر آن هستیم تا وضعیت عادی شده تا بتوانیم تیم های ورزشی را به مسابقات اعزام کنیم.

 

امیر فولادی در مورد مسابقات سیزم در سال های گذشته اظهار کرد: سال گذشته شاهد برگزاری  المپیک سیزم بودیم، این مسابقات در کشور ووهان چین برگزار شد و در میان 109 کشور شرکت کننده در این مسابقات، ایران جایگاه چهاردهم را به خود اختصاص داد. ما در سال گذشته در 13 رشته ورزشی فقط با حضور آقایان در این مسابقات حضور یافتیم.

 

وی افزود: در این مسابقات  از ارتش پنج تیم، سپاه  چهار تیم، ناجا  سه تیم  و یک تیم از وزارت دفاع به این مسابقات اعزام شدند.

 

امیر فولادی در مورد رشته های ورزشی گفت: پنج گانه نظامی، نجات غریق، چتربازی، تیر و کمان و دوچرخه سواری رشته هایی بودند که از سوی ارتش در این مسابقات حضور یافتند.

 

وی گفت: مسئولیت اعزام به این مسابقات بر عهده ارتش بود اما تیم های اعزامی ترکیبی بودند و این مسئولیت بیشتر بر اساس هزینه در پنج رشته عنوان شده بر عهده ارتش قرار گرفت و در سایر رشته ها نیز سایر نیروها پشتیبانی کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی انفرادی از نیروها در این مسابقات میسر نبوده و تمام نیروها با فعالیت و ممارست گروهی در تمرین توانستند جایگاه ایران در مسابقات سیزم را در جایگاه چهاردهم قرارد هند.

کد خبر 980344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha