ملت بزرگ ایران نمی تواند دشمن خود را فراموش کند

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز به یک قدرت و عظمت در عرصه جهانی تبدیل شده، گفت: ملت بزرگ ایران نمی تواند دشمن خود را فراموش کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (15 مهر ماه) در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای شاخص های متعددی است و نسبت به انقلاب های دیگر هویت دیگری دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از این شاخصه ها را استکبار ستیزی و مقابله با اهداف و توطئه های شوم استکبار دانست و گفت: وظیفه دینی ما بوده که در برابر مستکبران عالم ایستادگی کنیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه اگر این شاخص ها و ارزش ها از انقلاب و نظام گرفته شود یک انقلاب خنثی خواهیم بود، ادامه داد: ما از دست استکبار زخم های بسیاری خوردیم و در همه صحنه ها از پشت به ما ضربه زدند.

 

آیت الله حسینی آمریکا و انگلیس را در راس استکبار جهانی دانست و اضافه کرد: ما در پرتو مقاومت و تقابل با استکبار عزت، شرافت، آزادگی و شهرت جهانی به دست آوردیم.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز به یک قدرت و عظمت در عرصه جهانی تبدیل شده، یادآور شد: ملت بزرگ ایران نمی تواند دشمن خود را فراموش کند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه زمانی که در برابر آمریکا تسلیم شدیم، همه منافع و هستی ما را مورد هجمه قرار می دهند، گفت: رهبر انقلاب فرمود «هزینه تسلیم از هزینه ایستادگی بیشتر است» در سایه ایستادگی، قدرت، عزت و شهرت در دنیا پیدا کردیم.

 

آیت الله حسینی برگزاری مراسم های مختلف مانند ۱۳ آبان را نشان دهنده سطح هوشیاری مردم دانست و گفت: اداره ها، نهادها و مساجد با توجه به ظرفیت های خود برنامه های تحلیلی برای گرامی داشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی داشته باشند.

کد خبر 980371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha