برنامه های حرم رضوی در اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

حجت الاسلام بخشی با بیان این که ویژه برنامه های فرهنگی تبلیغی حرم امام رضا(ع) در شب و روز اربعین حسینی در صحن جامع رضوی برگزار می شود، گفت: این ویژه برنامه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

حجت الاسلام «علی بخشی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، گفت: ویژه برنامه های فرهنگی تبلیغی حرم امام رضا(ع) در شب اربعین حسینی راس ساعت 16 و سی دقیقه در صحن جامع رضوی با قرائت قرآن، بیان احکام و قرائت زیارت عاشورا برگزار خواهد شد.

 

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: بعد از اقامه نماز مغرب و عشا و قرائت زیارت امین الله از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی و مرثیه سرایی مجید بنی فاطمه بهره مند خواهیم شد؛ در روز اربعین نیز، هم زمان با سراسر کشور زیارت اربعین حسینی راس ساعت 10 صبح در صحن جامع ضوی قرائت می شود؛ در این روز از سخنرانی آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس نیز بهره مند خواهیم شد.

 

وی ادامه داد: در شام اربعین حسینی هم این ویژه برنامه ها در صحن جامع رضوی با قرائت قرآن، بیان احکام، شعر خوانی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی قمی برگزار خواهد شد؛ پایان بخش مراسم شام اربعین حسینی نیز مداحی و عزاداری زائران حرم رضوی خواهد بود؛ لازم به ذکر است که این ویژه برنامه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

کد خبر 980460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha