اختصاص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های روستایی در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از سال گذشته تا کنون ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی به حدود ۹ هزار و ۱۰۰ طرح اختصاص یافته است.

«ماندانا زنگنه» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: برای جذب تسهیلات روستایی به صورت هدفمند و مدیریت شده ظرفیت های سرمایه گذاری و اولویت های سرمایه گذاری در شهرستان دلگان مورد بررسی قرار گرفت.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: مقرر شد تا پایان سال با جذب سرمایه گذاران جدید و صاحب سرمایه که علاقمند به سرمایه گذاری هستند با اولویت صاحبان سرمایه بومی  مدیریت بهتری برای جذب تسهیلات برای این شهرستان داشته باشیم.

 

زنگنه تصریح کرد: ما تا کنون 550 میلیارد تومان از سال گذشته در تسهیلات روستایی حدود ۹ هزار و ۱۰۰ طرح اختصاص پیدا کرده که با افتتاح این طرح ها برای ۱۵ هزار نفر شغل ا ایجاد می شود.

 

وی افزود: اگر طرحی با توجه به افزایش قیمت ها به صورت نیمه تمام است و نیاز به تسهیلات تکمیلی دارد برای اینکه به اتمام برسد نیاز به  پی گیری و هماهنگی دارد تا پایان سال شرایطی فراهم شود که طرحها به اتمام برسد و  شغلی که لازم است اثر این طرح را شاهد باشیم.

کد خبر 980954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha