نمایشگاه « اربعین بستر ظهور» در آستارا برپا شد

حجت الاسلام صالحی گفت: نمایشگاه« اربعین بستر ظهور» در بندر آستارا برپا شد.

حجت الاسلام «ناصر صالحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)نمایشگاه «اربعین بستر ظهور» در محوطه آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا برپا شده است.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا افزود: در این نمایشگاه پوسترهایی با موضوع نشانه‌هایی از ظهور امام زمان (عج) و ارتباط آن با قیام عاشورا و همینطور انقلاب اسلامی نصب شده است.

 

وی با بیان اینکه طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) آستارا به صورت داوطلبانه با حضور در این نمایشگاه به تبیین فرهنگ ظهور می‌ پردازند، تصریح کرد: نمایشگاه« اربعین بستر ظهور» به همت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) آستارا و مشارکت بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی برپا شده است.

 

حجت الاسلام صالحی گفت: هدف این نمایشگاه واداشتن راهپیمایان به تعمق، در خصوص ارتباط بین مکتب عاشورا و انقلاب اسلامی و مهدویت است که با یک نگاه تاریخی و تکیه بر نصوص و منابع دینی و انقلاب به ارتباط بین اربعین و مسیر حرکت انقلاب اسلامی به سمت تمدن نوین اسلام برای زمینه سازی ظهور می پردازد.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا از برگزاری مسابقه با عنوان«تا اربعین» خبر داد و افزود: این مسابقه در بخش های دلنوشته، طراحی و نقاشی، عکاسی از صحنه های ناب حسینی به صورت سلفی برگزار می شود.

 

وی ۲۰ مهر را آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه اعلام کرد و گفت: شرکت برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۰۳۴۹۵۷۸۵ در نرم افزار واتساپ ارسال کنند.

 

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: به نفرات برتر مسابقه« تا اربعین» جوایز نفیسی اهدا می شود.

کد خبر 981210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha