لازمه رشد و پیشرفت حاکم شدن فضای سالم است

حجت الاسلام نکونام لازمه رشد و پیشرفت استان را حاکم شدن فضای سالم بر آن دانست و گفت: نخبگان و صاحب منصبان استان در تحقق این فضای سالم نقش اساسی دارند و هرچند بیان دیدگاه ها آزاد است اما نباید شاهد بداخلاقی های فرهنگی باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 18 مهر) در پیام جمعه شهرکرد، به آیه 173 سوره صافات و غلبه جنودالله اشاره کرد و گفت: بنا بر این آیه همه عالم لشکر خدا هستند و همه چیز در اراده و فرمان الهی است و قدرتی بالاتر از قدرت خداوند وجود ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: بر اساس آیات الهی مؤمنان همواره تحت اراده خداوند هستند و اراده الهی غالب بودن لشکر او و مؤمنان بر جنود شیطان است.

 

حجت الاسلام نکونام آباد شدن چهارمحال و بختیاری را در گرو همدلی و همراهی مردم و مسئولین خواند و اظهار کرد: باید سخنان ما در راستای وحدت استانی باشد و از تفرقه جلوگیری کند.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه باید در قضاوت هایمان عمق نگر باشیم و واقعیت ها را ببینیم، تصریح کرد: اگر واقعیات به درستی دیده شوند کسی بدون دلیل متهم نمی شود و زیر سؤال نمی رود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ایجاد فضای مسموم در استان را مانع از پیشبرد اهداف استانی خواند و ادامه داد: فضای مسموم زمانی ایجاد می شود که بدون تدبر و اطلاع قضاوت کنیم که در چنین فضایی ایمان و تقوا وجود ندارد.

 

حجت الاسلام نکونام اضافه کرد: در فضای مسموم امکان لغزش آحاد مردم است و حتی جوانان پاک و خوش ذوق نیست ممکن است اسیر این فضا بشوند و قضاوت نابجا کنند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری باید مانند یک خانواده واحد باشد، گفت: اعمال افراد در این خانواده باید تحت یک مدیریت منسجم باشد و انتقادات با حفظ جایگاه و با رعایت حریم ها مطرح گردد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری لازمه رشد و پیشرفت استان را حاکم شدن فضای سالم بر استان دانست و اظهار کرد: نخبگان و صاحب منصبان استان در تحقق این فضای سالم نقش اساسی دارند و هرچند بیان دیدگاه ها آزاد است اما نباید شاهد بداخلاقی های فرهنگی باشیم.

 

حجت الاسلام نکونام با قدردانی از مسئولان استان در پیگیری مشکلات شاخص استان طی روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب بن به بروجن و راه های استان از مهمترین اولویت های استان هستند که باید به سرعت تعیین تکلیف شوند.

 

کد خبر 981252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha