حسینیه عاشقان ثارالله سپاه  حضرت سید الشهدای جزیره هرمز  افتتاح شد

همزمان با اربعین حسینی، حسینیه عاشقان ثار الله سپاه حضرت سید الشهدای هرمز در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «رسول جهانداری» فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدای هرمز در مراسم افتتاح حسینیه عاشقان ثارالله سپاه حضرت سیدالشهدای هرمز اظهارکرد: در ساخت این حسینیه همه همت جهادی داشتند و یک کار چند ساله راتمام وبه سرانجام برسانیم .

 

وی افزود: این حسینیه خانه انقلاب و شهیدان ومحل برگزاری مراسمات مذهبی ، بصیرتی و کلاسهای روشنگری  خواهد بود.

 

جهانداری  گفت: گرچه به ظاهر برای سپاه سیدالشهدا است بلکه این مکان متعلق به سپاه نیست بلکه متعلق به همه جبهه انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: امیدوارم همه با هم همچون رزمندگان دفاع مقدس که عاشقان ثارالله بودند حسینی وار از انقلاب اسلامی خود دفاع کنیم.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدای هرمز  گفت: از همه کسانی که در تمام مراحل کار با وضو برای ساخت این مکان مقدس وقت گذاشتتد تشکر می کنم

.

جهانداری اظهار کرد: این حسینیه می تواند میزبان برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و پایگاهی برای برنامه‌های جبهه انقلاب اسلامی باشد.

 

وی در پایان بااشاره به اینکه این محل در زمان دفاع مقدس به عنوان آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته بود گفت این حسینیه  درزمینی به مساحت 200 مترمربع با اعتباری بالغ یر 200 میلیون تومان، بازسازی و مرمت شد که از این پس محلی برای برگزاری مراسمات و فراخوان های بسیجیان استفاده می شود .

 

کد خبر 981319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha