تعطیلی یک ماهه در انتظار اصناف نقض کننده اصول بهداشتی در جهرم

شفیعیان گفت: اصنافی كه اصول بهداشتی را رعايت نکنند به مدت يک هفته تا يک ماه بدون اخطار تعطيل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفيعيان»، امروز (شنبه 19 مهر) در جلسه ستاد مقابله با كرونا شهرستان جهرم گفت: در راستای رعايت پروتكل های بهداشتی، چهار بار در هفته اصناف و ادارات شهرستان مورد نظارت  قرار می گيرند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه از فردا شخصا در نظارت ها حضور پیدا می کنم، افزود: ادارات، بانک ها و غيره بايد در رعايت اصول بهداشتی الگويی برای جامعه باشند.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولين نقش مهمی در فرهنگ سازی پيشگيری از كرونا دارند، بیان کرد: در صورت عدم رعايت پروتكل های بهداشتی از سوی ادارات، به عنوان تخلف اداری به استان گزارش می شود. 

 

شفیعیان با تاکید بر اینکه اصنافی كه اصول بهداشتی را رعايت نکنند به مدت يک هفته تا يک ماه بدون اخطار تعطيل می شوند، تصریح کرد: مولفه های سلامت، امنيت و معيشت برای ما اهميت دارد و از تمام اصناف خواهشمنديم اصول بهداشتی را رعايت كنند.

 

وی با اشاره به اینکه يكی از موارد مهمی كه در بانک ها رعايت نمی شود زمان رسيدگی به هر نوبت است، تاکید کرد: اين مسئله موجب تجمع ارباب رجوع در بانک ها می شود که بايد به این موضوع به صورت جدی رسيدگی شود.

 

فرماندار ويژه جهرم با اشاره به ادامه داشتن فعالیت مدارس به صورت غير حضوری در شهرستان گفت: آموزش و پروش در اين زمينه همكاری های خوبی داشته است.

 

شفیعیان در پایان عنوان کرد: مدارس تعدادی از روستاهای شهرستان جهرم مانند «علويه»، «موسويه»، «آرجويه»، «كوشكسار» و غيره به علت با تراكم جمعيت بالا می بايست غير حضوری برگزار شود.

کد خبر 981625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha