اهتمام جدی به توسعه فعالیت های فرهنگی در جهرم

حجت الاسلام ظهرابی گفت: پیشینه شهرستان جهرم و قدمت آن در عرصه فرهنگ و ادب اقتضا می کند تا مسئله فرهنگ همچنان در این شهرستان مورد اهمیت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «علی اصغر ظهرابی»، امروز (شنبه 19 مهر) در دیدار با امام جمعه جهرم، گفت: امروز کار و فعالیت در جبهه فرهنگی بسیار مهم بوده و دشمن در صدد است تا با جنگ نرم و فرهنگی علیه نظام، انقلاب و شعائر دینی اقدام کند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم افزود: پیشینه شهرستان جهرم و قدمت آن در عرصه فرهنگ و ادب اقتضا می کند تا مسئله فرهنگ همچنان در این شهرستان مورد اهمیت باشد.

 

وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا لقب «دارالمومنین» که از سوی رهبر معظم انقلاب به شهرستان جهرم نامگذاری شده همچنان تداوم داشته باشد، بیان کرد: نیروی مقاومت بسیج تلاش دارد تا در حد توان خود وظایف ذاتی اش را انجام دهد.

 

حجت الاسلام ظهرابی با اشاره به وسیع بودن گستره بسیج، عنوان کرد: طیف های مختلف از گروه های برادر و خواهر در پایگاه های مقاومت بسیج به صورت گسترده در حال فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، جهادی و... هستند.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانیون جهرم در برنامه های دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان قرار دارد، خاطرنشان کرد: برنامه ما استفاده از ظرفیت و توانایی طلاب و روحانیون شهرستان جهرم است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم، با اشاره به اینکه از سایر ظرفیت های شهرستان برای تقویت برنامه های بسیج و فعالیت های فرهنگی استفاده می کنیم، گفت: از رهنمودهای مسئولان شهرستان نیز در هر چه بهتر انجام شدن این فعالیت ها بهره خواهیم گرفت.

 

کد خبر 981636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha