آمادگی استانداری قزوین برای واگذاری زمین و  خانه دار شدن کارگران

جمالی پور گفت: در صورت وجود متقاضیان بیشتر برای دریافت مسکن کارگری این آمادگی در استان قزوین وجود دارد تا در زمینه واگذاری و تحویل زمین، صدور مجوزهای قانونی و ارائه تسهیلات، مساعدت های لازم به اتاق تعاون ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در نشست مسکن کارگری قزوین بیان کرد: هر کاری که برای صاحب مسکن شدن کارگران در استان بتوان انجام داد، از آن دریغ و مضایقه نخواهیم کرد.        

 

استاندار قزوین ادامه داد: رسیدگی به امور خانواده های دارای ۲ معلول و بیشتر هم ضروری است و ما باید تا جایی که توان داریم در خدمت این اقشار باشیم و قولی که برای کمک به خانه دار شدن این خانواده ها داده ایم هم در همین خصوص بوده است.

 

وی عنوان کرد: هم جامعه کارگری و هم مددجویان بهزیستی مورد حمایت دولت قرار دارند و حق دارند که صاحب مسکن ارزان قیمت شوند.

 

جمالی پور افزود: اداره کل بهزیستی و اتاق تعاون به ترتیب برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان و کارگران، متقاضی ۲ طرح نیمه تمام مسکن مهر در شهرک مهرگان هستند.

 

وی توضیح داد: با توجه به اینکه از گذشته به مجموعه بهزیستی و خانواده های دارای 2 معلول قول مساعد در خصوص مسکن داده بودیم، 2 بلوک نیمه ساخت به طور مشروط و در صورت معرفی سرمایه گذار با اهلیت داده می شود تا با انعقاد قرارداد با بانک مسکن تا پایان آذر ماه امسال به بهزیستی تحویل داده شود.

 

استاندار قزوین تصریح کرد: بلوک های باقی مانده هم به صورت مشروط و در صورت معرفی سرمایه گذار و انعقاد با بانک مسکن در اختیار اتاق تعاون قرار می گیرد تا صرف تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی به اتحادیه های کارگری و متقاضیان تحویل داده شود.

 

وی گفت: بهزیستی و اتاق تعاون باید جدول کاری خود را برای پیشبرد طرح هایی که متقاضی ساخت و تحویل آن هستند را به استانداری ارائه دهند، ساخت مسکن برای مددجویان دارای فرزند معلول زیرپوشش بهزیستی باید از سوی یک پیمانکار شناسنامه دار و دارای توان مالی دنبال و پیگیری شود تا شاهد تعلل کار نباشیم و بتوان این طرح را تا سال آینده تکمیل و در اختیار خانواده های مددجو قرار داد.

 

جمالی پور یادآور شد: در صورت وجود متقاضیان بیشتر برای دریافت مسکن کارگری هم این آمادگی در استان قزوین وجود دارد تا با حمایت استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و بانک مسکن در زمینه واگذاری و تحویل زمین، صدور مجوزهای قانونی و ارائه تسهیلات، مساعدت های لازم به اتاق تعاون ارائه شود.

 

کد خبر 981767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha