اهدای بسته‌های همدلی به ۲۰۰ خانواده نیازمند  به همت کانون سید جمال الدین اسدآبادی

مدیر کانون فرهنگی و هنری سید جمال الدین اسدآبادی شهر راز، از شناسایی ۲۰۰ خانواده و توزیع بسته های همدلی بین نیازمندان شهرستان راز و جرگلان به همت یک زوج خیر و نیکوکار خبر داد.

«جعفر برغمدی» مدیر کانون فرهنگی و هنری سید جمال الدین  اسدآبادی مسجد صاحب الزمان (عج) شهر راز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: در آستانه سالروز رحلت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و سالروز شهادت سبط اکبر ایشان حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و نیز شهادت شمس طوس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) به همت دو خیر نیک اندیش برای 200 خانواده شناسایی شده نیازمند، بسته های حمایتی تهیه و اهدا می شود.

 

وی افزود: بسته های معیشتی و اقلام اهدایی در نقاط مختلف شهرستان راز و جرگلان  توزیع می شود.

 

برغمدی، اقلام اهدایی را شامل البسه و مواد غذایی، لوازم التحریر، کیف و کفش برای دانش آموزان، لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده و ویلچر نام برد و گفت: اقلام نام برده بسته بندی و طی روزهای آتی به دست افراد مورد نظر می رسد.

 

وی مبلغ هزینه شده  در این رابطه را بیش از 200 میلیون تومان عنوان کرد و در توضیح بیشتر  گفت: «زهرا ابراهیمی» و «ناصر صارمی مقدم»  زوج خیری هستند که از تهران به راز و جرگلان سفر کرده و اقلام و بسته ها را به کمک فعالان مسجدی و رابطان کانون توزیع می کنند.

 

وی همچنین از تهیه  و طبخ و توزیع هزار و 700 پرس غذای گرم به مناسبت ایام اربعین و نیز ایام عزاداری رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) خبر داد و گفت: پیش از این هم 700 پرس غذا توزیع شده که در دو نوبت دیگر هر کدام 500 پرس غذا بین خانواده های نیازمند شهرستان راز و جرگلان توزیع می شود.

 

گفتنی است، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی روز گذشته از محل جمع آوری و بسته بندی اقلام اهدایی تهیه شده توسط زوج خیر تهرانی در شهر راز که به همت کانون انجام گرفته بود، بازدید کرد و  طی نشستی، بر تعامل فرهنگی و تبلیغی و نیز رفع آسیب های اجتماعی با همکاری کانون ها تأکید شد.

کد خبر 982331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha