تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری اصفهان امضا شد

تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری اصفهان امروز دوشنبه ۲۱ مهر ماه در جریان مراسم آغاز رسمی طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری اصفهان امروز دوشنبه 21 مهر ماه در جریان مراسم آغاز رسمی طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران که در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد به امضای عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عباس رضایی استاندار اصفهان رسید.

 

بنا بر این گزارش، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و حجت الاسلام معتمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم حضور داشتند.

 

این گزارش می افزاید، بنا بر تفاهم نامه همکاری میان وزارت ارشاد و استانداری اصفهان این دو مجموعه همکاری های خود در حوزه های قرآن و عترت (ع) و فرهنگ را توسعه می بخشند که طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران از جمله آنهاست.

 

یادآور می شود، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح ملی نهج البلاغه را از امسال در کشور اجرا می کند و با تایید دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان به عنوان اولین پایتخت نهج البلاغه ایران برای دو سال انتخاب می شود.

 

 

کد خبر 982421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha