اعزام کاروان سلامت به محلات محروم مانه و سملقان

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان مانه و سملقان گفت: اعزام کاروان سلامت بين عشاير مانه و سملقان با هدف ارتقای بهداشت و درمان در مناطق عشایر نشین و محروم انجام شد.

«جواد جهانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: پزشکان و پرستاران و داوطلبان هلال احمر امروز سه شنبه با همکاری شبکه بهداشت و ‌درمان و ارتش پدافند هوایی شهر آباد با حضور در بين عشاير روستای تکلکوه بيش از ۱۰۰ نفر را ویزیت کرده و از خدمات بهداشتی، آموزشی و درمانی و داروی رایگان تیم سلامت هلال احمر بهره مند ساختند.
 
 
مدیر جمعیت هلال احمر مانه و سملقان  افزود: این کاروان‌ها در ایام مختلف سال به منظور ارائه خدمات درمانی رایگان و داوطلبانه به مناطق مختلف محروم اعزام می‌شوند و هدف از  اجرای این طرح کمک و رفع نیازهای مردم و افزایش حس نوع دوستی و ارتقاء سطح سلامت خانواده های بی بضاعت است.
 
 
وی همچنین از طرح نذر سلامت بین هیئت های عزاداری در شهرستان خبر داد و بیان کرد: لوازم بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی کننده توزیع شده است.
 
 
جهانی طرح غربالگری توسط هلال احمر در زمان شیوع کرونا را از جمله خدمات انجام شده عنوان کرد و افزود: ارائه این خدمات به مردم از نقاط محروم تا روستائیان و عشایر و شهروندان در حال انجام است.
 
کد خبر 982702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha