ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی کرج تکمیل است؛ نقاهتگاه ها بازگشایی می شود

قاسم پور با اعلام تکمیل ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان کرج گفت: مجبور به بازگشایی نقاهتگاه ها هستیم و بار دیگر از عموم مردم استدعا می کنیم در خانه ها بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» طی نشست اضطراری مدیریت بحران کرونا که سه شنبه ۲۲ مهر در فرمانداری کرج برگزار شد گفت: مجبور به بازگشایی نقاهتگاه ها هستیم و بار دیگر از عموم مردم استدعا می کنیم در خانه ها بمانند. 

 

فرماندار شهرستان کرج و معاون استاندار البرز افزود: وضعیت بسیار نگران کننده است همچنین تلاش های مستمر و شبانه روزی کادر درمانی همچنان ادامه دارد. 

 

وی ادامه داد: کرونا پیر و جوان نمی شناسد و در این موج سوم آمار مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا به شدت رشد یافته است و شیب صعودی دارد. 

 

معاون استاندار البرز عنوان کرد: سفر و دید و بازدید ممنوع است و این باید برای خانواده ها قابل درک باشد چرا که در هفته های اخیر شاهد رشد میزان مرگ و میر ناشی از ابتلاء به کرونا بوده ایم.

 

مردم رفتار اجتماعی آگاهانه تری داشته باشند

 

قاسم پور با اشاره به ضرورت این درک که مردم در شرائط کنونی باید رفتار اجتماعی آگاهانه تری داشته باشند بیان کرد: درخواست می شود مردم در شرائط فعلی با توجه به شیوع بیماری کرونا رفتار اجتماعی آگاهانه تری داشته باشند. 

 

معاون استاندار البرز افزود: نترسیدن از کرونا برابر با مرگ است و با توجه به اهمیت حفظ سلامتی مردم با خاطیان به جدیت برخورد می شود.

 

 

کد خبر 982720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha