برنامه امنیتی ویژه حشد شعبی به مناسبت رحلت پیامبراکرم(ص) در نجف اشرف

حشد شعبی از آغاز اجرای برنامه امنیتی برای زایران شرکت کننده در مراسم رحلت پیامبر اکرم(ص) در نجف اشرف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومة، فرماندهی عملیات فرات میانی در حشد شعبی اعلام کرد: نیروهای رزمی لشکر امام علی(ع)( تیپ 2 حشد شعبی) در مناطق مختلف مستقر شده اند تا ماموریت خود را برای ایجاد امنیت در مراسم رحلت پیامبر اکرم(ص) در نجف انجام دهند.

 

«علی الحمدانی» فرمانده این عملیات گفت: لشکر رزمی امام علی(ع) وظیفه ایجاد امنیت در جاده های منتهی به نجف اشرف را برعهده دارد. به همین دلیل پس از هماهنگی با فرماندهان امنیتی در استان نجف اشرف در محورهای مختلف مستقر شده اند.

 

الحمدانی افزود: این لشکر با پنج هنگ در جاده الشامیة، کربلای معلی و الکفل مستقر شده اند. واحدهای نظامی دیگر نیز برای حفاظت از مناطق مهم با پشتیبانی اطلاعاتی، امنیتی و هواپیماهای بدون سرنشین حضور خواهند داشت.

 

در همین حال، «صادق الحسینی» سخنگوی حشد شعبی گفت: نیروهای حشد شعبی امنیت بیش از 10 جاده مهم در دیالی را در هفت بخش حفظ کرده اند. این نیروها در جاده نفت خانه و سایر جاده مستقر شده اند.

 

الحسینی افزود: با وجود اینکه عبور از جاده های مناطق دورافتاده تا چندی پیش خطرناک بود، اما وضعیت پس از حضور نیروهای حشد شعبی و ایمن سازی این جاده تغییر کرده است و در طول 16 ماه هیچ تخلفی ثبت نشده است.

 

وی ادامه داد: حشد شعبی استراتژی مشخصی را برای حفاظت از جاده های اصلی دارد.

کد خبر 983032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha