۱۳۷ هزار و ۲۷۰ خدمت در طرح بصیرت عاشورایی ارائه شد

حجت الاسلام کرمی از ارائه ۱۳۷ هزار و ۲۷۰ خدمت در طرح بصیرت عاشورایی خبر داد و گفت: این خدمات با ۲۴ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال اعتبار ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: طرح بصیرت عاشورایی طی ماه‌های محرم و صفر و با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا اجرایی شد.

 


حجت الاسلام مختار کرمی، از ارائه 137 هزار و 270 خدمت در طرح بصیرت عاشورایی خبر داد و افزود: در این راستا 24 میلیارد و 943 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ارسال بسته‌های مهر تحصیلی با قید زمان مطابق نیات واقفین خبر داد و گفت: در این زمینه یک هزار بسته با 196 میلیون ریال توزیع شد.

 


وی همچنین از توزیع 3 هزار پرچم در قالب طرح « هر خانواده، یک هیإت، هر خانه یک حسینیه» خبر داد و گفت: در این زمینه نیز 300 میلیون ریال هزینه شد.

 


کرمی در ادامه از توزیع 2 هزار بسته 2 گوشت از نیات موقوفات و مراکز افق بقاع متبرکه خبر داد و گفت: در این زمینه نیز 800 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در طرح بصیرت عاشورایی 10 هزار بسته گوشت توسط حسینیه اعظم زنجان خبر داد و افزود: در این زمینه نیز 4 میلیارد ریال هزینه شد.

 


وی گفت: حمایت از محافل بزرگ قرآنی، حمایت از بسیجیان برای برگزاری محافل قرآنی، حمایت از گروه‌های جهادی برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی، حمایت از هیات‌های مذهبی نیز از دیگر اقداماتی است که اوقاف در طرح بصیرت عاشورایی انجام داده است.

کد خبر 983048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha