بخشی از جهیزیه دختران نیازمند به همت فعالان کانون فرهنگی هنری مرسلات تامین شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مرسلات شهر کورائیم گفت: بخشی از جهیزیه دختران نیازمند شناسایی شده به همت خیرین و فعالان این کانون تامین شد.

«مهرداد معمر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همت بلند خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری مرسلات زمینه تامین بخشی از دختران نیازمند شناسایی شده را فراهم کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مرسلات شهر کورائیم تصریح کرد: بانوان شهر کورائیم در این اقدام خداپسندانه مشارکت خوبی داشتند و امیدواریم بتوانیم بخشی از جهیزیه های نوعروسان نیازمند را برای تشکیل زندگی مشترک مهیا کنیم.

 

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون فعالان این کانون در کارهای خیرخواهانه مشارکت خوبی داشته اند و توانسته ایم بسته های معیشتی را در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار دهیم.

 

معمر عنوان کرد: همین اقدام های خیرخواهانه خود یک حرکت فرهنگی برای تشویق عموم مردم برای مشارکت در احسان و نیکوکاری است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مرسلات افزود: تلفیق فعالیت های فرهنگی و اجتماعی می تواند نوجوانان و جوانان مسجدی را با فرهنگ نوع دوستی و مشارکت در کارهای جمعی ترغیب کند.

 

معمر اعلام داشت: این فعالیت های خیرخواهانه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده بی بضاعت و نیازمند صورت گرفت.

کد خبر 983233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha