ستاد کانون‌های مساجد استان تهران پیشرو در دولت الکترونیک

حجت الاسلام قدیریان در گفت و گو با شبستان گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران پیشرو در دولت الکترونیک و صدورمجوز فعالیت در سطح کشور می باشد.

حجت الاسلام غلامعلی قدیریان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران پیشرو در دولت الکترونیک و صدورمجوز فعالیت در سطح کشور می باشد.

 

 

وی اظهار داشت:کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور با استفاده از پتانسیل کارشناسان فهمای ستاد استان تهران و در راستای حرکت به سمت دولت الکترونیک با برگزاری جلسات آموزشی متعدد با کارشناسان ستاد استان تهران اقدام به صدور مجوز فعالیت کانون ها به صورت الکترونیک نمود.

 

 

قدیریان ابراز کرد:پس از اعلام ستاد عالی کانون های مبنی بر صدور مجوز فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت الکترونیکی تا به امروز قریب به 39 مجوز فعالیت صادر و 15 مجوز در صف صدور مجوز می باشد.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان داشت:با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا در کشور لازم است تا کانون های مساجد بیشتر کارهای خود را به صورت الکترونیک و در فضای مجازی انجام دهند.

 

 

 

وی افزود:ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برای ارتباط گیری با مدیران و اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در شرایط فعلی و موجود اقدام به راه اندازی کانال رسمی ستاد کانون های مساجد استان تهران در پیام رسان های داخلی سروش،گپ،ایتا به شناسه@tehran_fahma نموده است.

 

 

 

قدیریان در پایان گفت:در کانالها به صورت برنامه ریزی شده توسط کارشناسان فهمای ستاد استان اطلاع رسانی ها،مطالب مختلف،مسابقه و دیگر موارد بارگذاری می شود.

کد خبر 983255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha