حمایت از جهش تولید، یکی از برنامه های قوه قضائیه در سال جاری است

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی گفت: یکی از برنامه‌های قوه قضاییه در سال جاری حمایت از جهش تولید است که در این راستا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آیین رونمایی جهش و افزایش ظرفیت تولید قیر کارخانه نگین ماهنشان در جلسه  ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و مسوولین شهرستان در این کارخانه برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و با تلاش‌های صورت گرفته خروجی مثبت بسیار خوبی به همراه داشته و این کار را با جدیت ادامه خواهد داد.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در همه سخنرانی‌ها و مراسمات مختلف تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی و تولید داخلی دارند که این نشان از اهمیت موضوع و استفاده از ظرفیت و تولید داخل دارد که همه باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم و دستگاه قضایی با تمام توان برای تحقق این امر اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه در این شهرستان تعامل و همدلی خوبی بین مسوولان وجود دارد که توفیقات خوبی بدست آمده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

صادقی نیارکی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های قوه قضاییه در سال جاری حمایت از جهش تولید است که در این راستا  اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

 

موسوی مدیر عامل شرکت با ارائه گزارشی گفت: شرکت نگین تولید کننده فرآورده‌های قیر ماهنشان با تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن قیر و فرآورده‌های آن و اشتغال ۲۰ کارگر نقش مهمی در اقتصاد و تولید دارد که نیازمند حمایت و رفع مشکلات هستیم.

 

لازم به ذکر  است، در این جلسه مسائل و مشکلات شرکت تولید قیر نگین ماهنشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات این شرکت در مدت زمان کم حل شود.

 

کد خبر 983440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha