لزوم ترویج گفتمان انقلاب اسلامی/ رسانه برای مردم امیدآفرینی کند

پارسا گفت: رسانه می‌تواند با امیدآفرینی و انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات مثبت گام‌های مهمی در مقابله با جنگ رسانه ای دشمن بردارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا» امروز(پنج‌شنبه، ۲۴ مهر) در سومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به تشدید هجمه رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از ابزار رسانه و سیاه‌نمایی درصدد تخریب نظام هستند و این وظیفه اصحاب رسانه را در رسالت خبریشان سنگین‌تر می‌کند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان ایجاد یاس و ناامیدی و القا ناکارآمدی نظام را از ترفندهای دشمن در این جنگ رسانه ای برشمرد و خواستار انعکاس دستاوردهای انقلاب در راستای امیدآفرینی توسط خبرنگاران شد.

 

وی با تاکید بر لزوم همدلی بین رسانه‌های داخلی در مقابله با نبرد رسانه‌ای دشمن افزود: رسانه می‌تواند با امیدآفرینی و انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات مثبت گام‌های مهمی در مقابله با جنگ رسانه ای دشمن بردارد.

 

پارسا سواد رسانه‌ای جهت تشخیص و تبیین وقایع را گامی مهم در این کارزار دانست و تاکیدکرد: باید با تلاش فعالان حوزه مجازی و رسانه‌ها سواد رسانه‌ای را در جامعه افزایش داده تا بتوانیم در این نبرد پیروز باشیم.

 

وی ارتقا سواد رسانه‌ای، جریان‌سازی رسانه‌ای، تشکیل کمیته تولید محتوا و تعامل و همکاری اصحاب رسانه را از ضرورت‌های امروز برشمرد و اظهارداشت: دشمنان با شایعه پراکنی و سیاه‌نمایی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند و باید با دانش و آگاهی به مقابله با آنان پرداخت.

 

پارسا ترویج گفتمان انقلاب اسلامی را از وظایف اصلی رسانه‌ها برشمرد و تاکید کرد: نمایش ظرفیت‌های حوزه تولید یکی از عوامل امیدآفرینی در جامعه و نقطه مقابل توطئه‌های دشمن است.

 

وی در ادامه از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان در ۱۰ محور خبر داد و بیان داشت: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مومنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی از محورهای جشنواره است.

 

پارسا صنعت برنج و چای را محور بومی جشنواره رسانه‌ای ابوذر اعلام کرد و گفت: این جشنواره در قالب‌های خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، اینفوگرافی، یادداشت، عکس، کاریکاتور، موشن گرافی و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

 

وی آخرین مهلت ارسال آثار را۳۰ آذر اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود از آذر ۹۸ تا پایان آبان ۹۹در محورهای اعلام شده را به‌صورت پی دی اف در سایت جشنواره ابوذر بارگذاری کنند.

 

 

کد خبر 983540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha