تقویت امید در جامعه لازمه شکل گیری دولت جوان آینده است

حجت الاسلام نکونام تقویت امید در جامعه را لازمه شکل گیری دولت جوان آینده خواند و گفت: مسئولین و مردم نباید اجازه دهند برخی مشکلات موجب گسترش ناامیدی در میان آحاد جامعه گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 25 مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به تلاش های دشمنان برای ناامید کردن مردم از انقلاب، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب با بزرگ کردن مشکلات و سوء استفاده از برخی ها در داخل به دنبال برچیدن امید در دل مردم هستند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه علی رغم همه مشکلات نباید از دستاوردهای عظیم انقلاب تحت عمل به فرامین رهبری چشم پوشی کرد، افزود: بر اساس آمارهای جهانی ایران از نظر اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار دارد و جزء کشورهای در حال رشد است.

 

خطیب جمعه شهرکرد تقویت امید در جامعه را لازمه شکل گیری دولت جوان آینده خواند و اظهار کرد: مسئولین و مردم نباید اجازه دهند برخی مشکلات موجب گسترش ناامیدی در میان آحاد جامعه گردد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، تصریح کرد: پیامبران الهی در سخت ترین شرایط به تبلیغ دین اسلام می پرداختند و در این راه مشکلات بسیاری را تحمل کردند.

 

حجت الاسلام نکونام بر گسترش اخلاق نیکو در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) به سبب داشتن اخلاق متعدد از جمله صداقت، امانت، تواضع و فروتنی در دل مردم جای گرفت و بسیاری به دلیل داشتن همین خصلت های پیامبر به اسلام روی آوردند.

 

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: شایسته است که آحاد جامعه اسلامی اخلاق و منش پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) را الگو زندگی خود قرار داده و حرکت به سوی کمال را با استعانت از این بزرگواران بپیمایند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به هفته وقف و اهمیت ترویج وقف در جامعه، خاطرنشان کرد: بر اساس احادیث وقف یک حسنه همواره ماندگار است که در پرونده حسنات هر واقف ثبت می شود و برکات آن در روز قیامت فریادرس است.

 

کد خبر 983715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha