توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در گلستان

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: سه هزار بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان بین اقشار نیازمند و محروم گلستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر روز گذشته (شنبه 26 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سه هزار بسته معیشتی به ارزش 700 میلیون تومان بین اقشار نیازمند و محروم گلستان در پایان ماه صفر توزیع شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: از آغاز شیوع ویروس کرونا در چهار مرحله رزمایش کمک مومنانه از محل موقوفات بیش از 50 هزار بسته معیشتی در استان به همت اوقاف و امور خیریه گلستان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد ابراز داشت: به همت واقفان و خیران و بقاع متبرکه این بسته های معیشتی تامین شده است.

 

وی افزود: در مجموعه اوقاف خدای متعال ما را واسطه امر خیر قرار داده است و امیدواریم بتوانیم این مسیر را تدام دهیم و به منویات مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان به همراهی خیران با اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و افزود: در ایام محرم و صفر غذای گرم بین محلات مختلف استان گلستان توزیع شده است و در بقاع متبرکه تلاش شد براساس نیات واقفان عمل کنیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد ابراز داشت: در عرصه سلامت واقفان پرتلاش بودند و در کشور ما 25 درصد معادل یک چهارم  اماکن سلامت و درمانی موقوفه هستند.


وی با بیان اینکه باید مواهب وقف را در حوزه های مختلف اطلاع رسانی کنیم، خاطرنشان کرد: یک مجتمع درمانی و توانبخشی در این ایام با بیش از دو هزار و 500 مترمربع مساحت در شهرستان آزادشهر وقف شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه باید در همه عرصه ها جوان، ازدواج، درمان، اشتغال یاوران وقف باشیم، گفت: در قالب گروه های مختلف بر این اساس در استان انجمن یاروان وقف را راه اندازی کردیم.


حجت الاسلام سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: با همت یاوران وقف در حوزه وقف قرآنی بزرگ در استان در دهه وقف اقدام می کنیم و امیدواریم برای ترویج قرآن که باعث وحدت جامعه اسلامی می شود بتوانیم این وقف بزرگی را رقم بزنیم.

 

کد خبر 983998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha