فعالان کانون فرهنگی هنری یاسین از خدمات و ایثار کادر درمانی شهر انگوت قدردانی کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری یاسین از حضور فعالان و اعضای این کانون در مرکز درمانی شهر انگوت خبر داد و گفت: در این دیدار از خدمات و ایثار کادر درمانی این شهر با اهدای گل و ماسک قدردانی شد.

«بهمن عین اللهی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان و اعضای این کانون در مرکز درمانی شهر انگوت حاضر شدند و در این دیدار از خدمات و ایثار کادر درمانی این شهر با اهدای گل و ماسک قدردانی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری یاسین تصریح کرد: در این دیدار کادر درمانی از فعالان کانون های مساجد برای ترویج استفاده از ماسک استمداد طلبیند و خواستار فرهنگ سازی در این زمینه بین افراد جامعه شدند.

 

وی یادآور شد: توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در بین خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا از دیگر فعالیت های انساندوستانه اعضای این کانون با مشارکت خیرین طی ماه های اخیر است.

 

عین اللهی افزود: ضدعفونی و گندزدایی از منازل مسکونی و اماکن عمومی این روستا از دیگر فعالیت های مقابله با بیماری کرونا است که با مشارکت اعضای کانون های مساجد صورت می گیرد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری یاسین خاطر نشان کرد: همت همگانی برای مبارزه با این ویروس با محوریت مسجد جامع این روستا تشکیل شده است تا شاهد نابودی آن در جامعه باشیم.

 

 

عین اللهی ادامه داد: تمامی تلاش ها و فعالیت ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا است و امیدواریم بتوانیم گوشه ای از این جهاد فرهنگی را خوبی انجام داده باشیم.

کد خبر 984586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha