جمع‌‌آوری بیش از ۳ میلیارد تومان زکات در شهرستان سرپل ذهاب

منصوری، گفت: بیش از ۳میلیارد تومان زکات در شهرستان جمع‌آوری شده است که ۸۰ درصدآن در زمینه توانمند سازی و معیشت خانوارهای تحت حمایت هزینه می‌شود.

علی اکرم منصوری رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  با اشاره به کسب رتبه دوم استانی زکات توسط کمیته امداد سرپل ذهاب گفت: این رتبه مربوط به رشد ۵۰درصدی و تحقق برنامه زکات در شش ماهه نخست سالجاری بوده است .

 

وی خاطر نشان کرد: بعد از جمع آوری زکات با توجه به نیاز نیازمندان در امور تامین مسکن، جهیزیه، درمان و مسائل فرهنگی و تحصیلی و بخشی نیز در زمینه پروژه های عام المنفعه روستایی هزینه می‌شود.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب، افزود: آگاهی از وضعیت نیازمندان و ارتباط با خیران و اعتمادی که در میان آحاد مردم دارد، بستر خدمت رسانی شایسته تری برای محرومان فراهم خواهد شد.

 

منصوری نصریح کرد: کمیته امداد امام (ره) فهرستی از نیازمندی های مددجویان را جمع آوری کرده تا در مراجعه خیران و نیکوکاران، کاستی های آنها تأمین شود.

 

وی در پایان گفت: در راستای مرتفع نمودن دغدغه ها و مشکلات ولی نعمتان با پیگیری های انجام شده و مساعدت خیران، ۱ دستگاه ماشین لباسشویی و۱دستگاه یخچال به ارزش ۱۰میلیون تومان خریداری و به نیازمندان اهداء شد.

کد خبر 984986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha