نماز خانه های مدارس لرستان تجهیز می شود

غفوری نژاد با بیان اینکه تمام مدارس بالای سه کلاس استان مفروش شده است، گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده همه نماز خانه های مدارس استان لرستان به فرش سجاده ای مفروش می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « امیر غفوری نژاد» امروز(29 مهر) در جلسه ستاد اقامه نماز اظهار داشت گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده با مشارکت خیرین مدارس استان به فرش های سجاده ای مفروش می شوند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: به منظور  نایل شدن به اهداف سازمانی و انجام وظایف در حوزه ستاد اقامه نماز نسبت به ساخت نمازخانه ها در تمام مدارس بالای ۳ کلاس هم اقدام می شود.

 

وی بیان کرد: تجهیز مدارس به فرش سجاده ای و چاپ  کتاب شرح احکام دینی و توزیع آن در بین دانش آموزان از دیگر برنامه های مهم نوسازی مدارس استان است.

 

غفوری نژاد تصریح کرد: در نخستین گام نمازخانه‌های تمام مدارس بالای سه کلاس استان با فرش سجاده‌ای مفروش می‌شود.

 

وی بیان کرد: با جذب مشارکت خیران تلاش می شود مدارس استان از لحاظ ساخت و ساز و فرش و دیگر تجهیزات مورد نیاز مشکلی نداشته باشد.

 

غفوری نژاد با بیان اینکه نوسازی مدارس ۲۷۰ پروژه در سطح استان با اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومان در دست ساخت دارد، افزود: از این تعداد ۳۵ مدرسه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان متعلق به شهرستان خرم آباد است.

 

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در ادامه با اشاره به رتبه برترکارکنان نوسازی مدارس در ارزیابی عملکرد سال گذشته، اظهار کرد: همت والا، پشت کار و کار جهادی سه مولفه شاخص کارکنان نوسازی مدارس در کسب این موقعیت در بین دستگاه های اجرایی شده  و ان شاالله با همین خصائل شاهد درخشش هرچه بیشتر اداره کل نوسازی مدارس لرستان در استان خواهیم بود.



 

کد خبر 985175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha