تقدیر فعالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان از مدافعان سلامت روستای یانچشمه

فعالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان در آیینی از خدمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر کادر درمان و مدافعان سلامت روستای یانچشمه با حضور مسئولین با اهدای شاخه های گل و لوح سپاس تقدیر کردند.

«حمزه بهارلویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان در آیینی از خدمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر کادر درمان و مدافعان سلامت روستای یانچشمه با حضور مسئولین با اهدای شاخه های گل و لوح سپاس تقدیر کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: کادر درمان و مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و به صورت شبانه روزی برای سلامت مردم تلاش می کنند.

 

وی ابراز کرد: تلاش های کادر درمان در ایام کرونا قابل تقدیر است چراکه مجموعه کادر درمان از هیچ تلاشی برای سلامتی مردم دریغ نمی کنند و این جای قدردانی دارد.

 

بهارلویی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان نیز با راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع آن بین مردم و مراکز درمانی برای پیشگیری از شیوع کرونا تلاش می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده بین مردم، ضدعفونی و گندزدایی مساجد و محله و توزیع دستکش های یکبارمصرف از دیگر اقدامات و فعالیت های کانون فرهنگی هنری مهرپویان برای پیشگیری از شیوع کرونا است.

 

کد خبر 985973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha